Provera/Pergotime 2 fortsättning...
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
jag hade det så sist. jag hade nått fruktansvärt ont sist. jag låg liggandes i sängen ett par dagar, sen fick jag knapra ipren för att kunna gå i skola för att inte missa för mkt, me jag hade så ont så jag var svimfärdig iaf....iprenen hjälpte inte.
okej...på mitt papper som jag fick stod det från dag fem i fem dagar.
men jag ska absolut fråga det nästa gång och se vad dom säger. hm!
nej nu måste jag logga ur för en stund.
snuttisen kommer hem från dagis snart och här ska det göras mat.
men kommer in senare igen när han somnat för natten.
Ja det är verkligen så psykiskt påfrestande. Vi båda mår skit just nu men ingen av oss vill visa det för att inte höra den andra ledsen. Jag hade glad gubbe 23 och 24 april. har jag räknat min bim fel?
nu på kvällen kom smärtan i äggstockarna ännu mer...är det kroppen som jobbar på ÄL nu??? omöjligt mensen tog slut i söndags
gör ett test, och får du ondare så tycker jag du ska ringa sjukvårdsupplysningen.
Hej hej alla!
Jag blir så ledsen.. skulle äta Provera för att få en mens inför Pero-behandling, men jag har ännu inte fått någon blödning efter 10 dagar med Provera och en veckas uppehåll :( Så less och ledsen... Är det någon som har erfarenhet av samma? Vad är problemet, vad kan man nu göra... ? :( Äta p-piller för att få en blödning?
har hört att man kan äta pergo uyan blödning, ring gyn om du får tag på denna vore det ju bra så du får komma igång.