• MiHijo

Provera/Pergotime 2 fortsättning...

Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
    Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html

Och vår nya som jag skriver i här nu.....

VÄLKOMNA IN!
    Älskar min man och son..
  • Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...
  • MiHijo

Idag har jag kört igång med provera, dag 1, nu är det en tid framöver igen.
    Men nu hoppas jag på ÄL denna gången, annars vet jag inte vart jag ska ta vägen :(

Hur går det för er andra?

• LillaMy3

Väntar på äl. Är på dag 17 idag. Äl brukar komma 20+ men kanske liiiite tidigare denna gång. Hoppas det funkar denna gång och det går hela vägen!!

• lerumstessan

Jag fick ÄL på dag 19 denna gången och det var tidigt jämfört med andra kurer jag tagit!

~¤~Ally 090617~¤~
  • lerumstessan

Eller sorry ÄL:en kom ju idag  på dag 20, fick utslag på testet igår ju.....tänkte fel

~¤~Ally 090617~¤~
  • MiHijo

Idag är jag på dag 6 med provera kuren. Åhh kan inte tiden gå fortare så jag får ÄL snart. Hoppas på ÄL denna gången iaf. Vad gör jag annars??? suck denna eviga väntan..

• Tejj

Hoppar in hit jag med =)

Började knapra provera den 2/6.... skulle äta den i 10 dgr.... men redan den 4-6/6 fick jag, vad jag tycker (bilder finns på min sida) ÄL stegring, o nu idag, 9 dgr senare sitter jag här med svaga grav.tecken som ömma bröstvårtor, spänd o "orolig" tjejmage samt halsbränna då o då.... kan jag verkligen redan vara gravid??? Har tagit grav.test, men visar neg. men å andra sidan är det för tidigt för dem att visa annat.... ska testa igen slutet av denna vecka.... hoppas hoppas hoppas....

• MiHijo

Tejj: Du får nog ringa gyn å fråga.

Igår slutade jag med mina provera, nu sitter jag med mens värk och hoppas att mensen kommer under dagen eller imorgon senast :D

Hur går det för alla er andra???

• lerumstessan

Jag har plussat idag på BIM-4. Fick SVAGT utslag på testlagrets stickor redan igår kväll och idag på morgonen tog jag ett CB och det kom fram ett fint, blått, brett streck med en gång. Bild finns i mitt galleri! Lillan ska bli storasyster!

~¤~Ally 090617~¤~
  • bollanmollan
    lerumstessan skrev 2010-06-16 08:15:28 följande:
    Jag har plussat idag på BIM-4. Fick SVAGT utslag på testlagrets stickor redan igår kväll och idag på morgonen tog jag ett CB och det kom fram ett fint, blått, brett streck med en gång. Bild finns i mitt galleri! Lillan ska bli storasyster!
    Grattis, vad roligt. När är bf?
  • lerumstessan

Enligt FL:s uträknare så 26 februari!

Men dottern kom 6 veckor för tidigt så man vet ju aldrig!

~¤~Ally 090617~¤~
Svar på tråden Provera/Pergotime 2 fortsättning...