Provera/Pergotime 2 fortsättning...
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
ingen ÄL ännu, blir tokig snart. GYN på måndag ska jag banneme ringa. tröttsamt detta.
själv fick jag fullt utslag i torsdags o igår.....men jag o mannen har haft sex alla dagar utom 1 denna veckan och det måste väl räcka eller
okej kan någon vet varför jag har en enorm ömhet i livmodern japp ni läste rätt ömheten sitter i livmodern....kan ju knappast blivit befruktad än?? hade ÄL mellan 12-14maj igår så hade jag fasansfullt ont i livmodern
Sitter nu här och väntar på att gyn ska ringa upp mig, ingen ÄL i sikte ännu och jag är så förbannat trött på att behöva vänta in den så länge varje gång. GRRRRR!
Så nu får dom bannme ge mig trippeldos :D
Har inte kunnat skriva nu sen i lördags, men fick åka in akut till akuten i lördagskväll. Fick så svårt att andas och det krampade sååååå under högfer bröst och ut på sidan och över bröstet och hela jäkla högerarmen. Har fortfarande ont och väntar även på att vårdcentralen ska ringa tillbaka... suck att man måste vänta så mkt.
tagit blodprov idag på dag 22 med. vad är der för mening att ta blodprv? vad är det dom ser på dom proverna?
dem kan se ifall du har haft ÄL....äter man pergotime så kan ÄL test visa fel
ok, men sist visade det fast bara att jag hade ÄL 60 dagar efter mensen. men dom kunde ju inte förklara det...SKUMT!
tagit blodprov idag, vet du när dom ser dom proverna. vill ju ha svar NU NU NU.