Provera/Pergotime 2 fortsättning...
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
Här är vår gamla tråd, ni får gärna hoppa in och prata och skriva av er om hur det går för er.
Gamla tråden ----> www.familjeliv.se/Forum-7-133/m50297695.html
Och vår nya som jag skriver i här nu.....
Är det en biverkning? Svettningar? Har verkligen undrar över dessa vallningar som dyker upp. Illamående som tusan har jag av provera, och av pergotime får jag huvudvärk, men kanske de även kan förklara svettningarna då :)
Stort grattis till babyn!
Tack!
Nej ingen egen äl, men jag fick det av varje pergokur.. Men pergo kan ju påverka flytningarna o så också vilket ju lär göra de ännu svårare o bli gravid..
Verkar som jag inte heller har nån egen ÄL.... har varit kontakt med många läkare o ska skrivas in för liten "utredning" efter semestern...... känner mig helt tom o lost, vad finns det för hjälp med att få ÄL o hur bra är dom???
Hej hej på er!
Hur har ni det i värmen? =)
Måste få skriva av mgi mina funderingar och se vad ni tror... ska ringa gyn imorgn.
Ätit provera i 14 dagar, på dag 5 i menscykeln började jag ju knapra pregotime och vi har sexat på mellan dag 10- fram tills nu i veckan för att inte missa ÄL... Eftersom min cykel varit 28 dagar på pricken innan.
Och min ÄL skulle ha inträffat runt midsommar.. 7 dagar senare förra helgen så vaknade jag av en obeskrivlig smärta i livmodern 3 stick/hugg... under den veckan hade jag molvärk till och från.
Det ända jag känner nu är extremt ömma bröst. Och har utebliven mens... Är på BIM +3, fick neg test den 7/7
Ska ta ett nytt test imorgon sen ringa gyn och hoppas de har öppet!
Vad tror ni?
Kan tillägga att jag varit utomlands i 14 dagar och därför inte kunnnat ringa gyn tidigare...