• Tic1

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-11-22 08:24:00 följande:
    Tack för tipset!
    Finns det någon kod nu?
    Fick en Ellos kod idag, 40% på en valfri vara, kod: 225879
  • Tic1

Nån som vet var jag kan hitta en röd småfolks tröja med vita äpplen på, stl 86/92 eller 92/98?? Hittar den ingenstans

• Tic1
    Kristyr skrev 2010-11-29 12:08:43 följande:
    vilka? Har fjellvott men min kille med iskalla händer vara ganska kall  när han kom in med dem med.. men han är nog som som far och blir aldrig varm om händerna. Har han blivit kall om händerna ute så kan han inte få upp värmen igen. Tillskillnad mot mig Fick gå hem med tunnvantar idag, var så varm.. *pust*
    Är Fjellvott dom med ullfoder?Har kollat på dem, men det står att det är löstagbart foder, det blir inte knöligt i vantarna?Hur är de i storleken?
  • Tic1
    ami skrev 2010-12-01 01:09:48 följande:
    Blev vinteroveraller på småvi :) Nån som vet hur småfolks overall är? Står att den bara har 3000 i vattentäthet. Tänkt att användas till liten 1,5 åring som mest sitter på baken.. Risk att det blir blött rakt igenom eller? Ja, fin var den iaf. Men frågan om den klarar en slaskig vinter eller får den bli extra-overall.
    Småfolks overaller har 5000 i vattenpelare, iallafall de som säljs nu. Har en lila, men har inte använt den så mkt ännu då vi har fler overaller.Snygg är den iallafall!
  • Tic1
    etindris skrev 2010-12-02 12:08:12 följande:

Om den passar din tjej på 91 cm måste den passa min också som inte har så långa ärmar och ben utan är lite mer "fyrkantigt" skapt. Vet ni hur färgen Bubblegum är, är den cerise?  eller mer skrikig

Den är RÅÅÅÅSA!! Vi har den i jacka, tycker den är jätte fin! Möjligen lite opraktisk då smuts syns ganska lätt på den....
  • Tic1
    anette 81 skrev 2010-12-05 17:04:07 följande:
    hur gammal är barnet som ska ha den?
    Funderar på den åt dottern som är 2år o 4mån
    Min dotter på 2år o 2månader äääälskar den och allt annat som har med pippi att göra så jag tror absolut inte din dotter är för liten 
  • Tic1

Till er som gillar Småfolk; Tipsar om att barnlyan har bra pris på en del Småfolk  just nu  ,  bl a denna klänningen från vinterkollektionen, den är helt underbar på!!
    Småfolk - Klänning med skog

• Tic1
    Malo skrev 2010-12-08 21:35:53 följande:
    Någon som kan säga hur denna är i storlek?? En tjej som använder 92 i vanliga fall. 86 funkar rätt bra men 98 är superstort. Ska man välja 86/92 eller 92/98?

Småfolk 
    Om du menar klänningen ovan så har jag 92/98 till min tjej på ca 86cm, den är liite stor men funkar absolut! Är superfin på!!
  • Tic1
    Kristyr skrev 2010-12-20 12:41:49 följande:
    någon som vet hur småfolk vuxen är i stl? Kanske sugen på en t-shirt till mig, men det är svårt med storleken... Drömmer
    Vilken tröja är det du funderar på? Jag har några stycken och tycker de är ganska normala i stl, en del är lite "tightare" så dessa har jag gått upp en stl på för jag vill inte ha dem supertighta.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17