-
vilken storlek??Mijo85 skrev 2011-03-03 19:05:54 följande:Hej. Tänkte höra om någon möjligtvis vet var man kan få tag i en småfolk overall i lila med äpplen på? Har kollat runt på nätet och hittar den inte någonstans. Vill så gärna ha en till dottern. -
Nån som har köpt vårjackan från Småfolk och vet hur den är i kvalitén? Som en skaljacka?? Vi behöver en finjacka och tycker den röda med rosa äpplen ser fin ut, har redan en PoP rosa skaljacka. Men har nästan bara rosa o lila mössor , undra om det skär sej med rosa till jackan?? Lila borde ju funka iallafall?!
-
*puffar upp min fråga lite*Tic1 skrev 2011-03-15 18:09:37 följande:Nån som har köpt vårjackan från Småfolk och vet hur den är i kvalitén? Som en skaljacka?? Vi behöver en finjacka och tycker den röda med rosa äpplen ser fin ut, har redan en PoP rosa skaljacka. Men har nästan bara rosa o lila mössor , undra om det skär sej med rosa till jackan?? Lila borde ju funka iallafall?! -
Ååå, har du köpt den?? Du får gärna svara mej imorgon1 och 1 är 3 skrev 2011-03-15 21:34:53 följande:Jag kan nog svara dig i morgon
Men Liljan har den till bägge sina ungar!
-
Fick just hem vårjackan från Småfolk i rött med rosa äpplen, men behöver mösstips som passar bra med den!!
-
Vet att den del outletbutiker säljer Pappelina mattor till bra priser, bl a Iittala outlet. Köpte själv för halva priset i Vingåker för nåt år sen.1 och 1 är 3 skrev 2011-03-23 09:49:01 följande:Pappelina!? Vet inte var man köper dom till bäst pris dock... -
Vi har den lila tröjan med hästar på. Har den i storlek 92/98 till tjej på 87cm, liiite aningens stor men fungerar bra. Vi har klänningarna med äpplen i samma storlek och de sitter ungefär lika (dock ej lila med äpplen, men brun och cerise med äpplen)SmillaMilla skrev 2011-03-24 11:17:11 följande:Småfolks fråga.
Vill gärna ha en lila tröja med häästar. Hittar bara i stl 98/104. Kan det gå till svea på 100 lång. Klänningen i stl 110/116 var ca 5 cm för lång i armarna. -
Är Molos leggings med print smalare i modellen än de andra?? Köpte Colibrileggings till min smala dotter och tänkte sy in dem i midjan, men blev överlycklig att hon faktiskt kunde ha dem om än liiite stora. Har provat molo leggings förut men det har varit randiga. Så nu hoppas jag verkligen att det är så att de med print alltid är smalare....??
-
OT, men nån som vet om lindex har nån rabattkod på nätet just nu??
-
TackButtelina skrev 2011-04-22 21:54:45 följande:www.lindex.com/Archive/PDF_Club/1116-kupHh5R-...
SELC11153 är internetkoden
!!
-
Nån som har bra tips på snygga kortärmade bodysuits i lite större storlek?? Vi använder nu Molos långärmade i stl 92 men de börjar bli för små
Så behöver tips om fina mjuka kortärmade suits nu till sommaren, ska användas mest som pyjamas. -
Provar att fråga igen... Nån som har nåt bra tips???Tic1 skrev 2011-05-14 18:46:59 följande:Nån som har bra tips på snygga kortärmade bodysuits i lite större storlek?? Vi använder nu Molos långärmade i stl 92 men de börjar bli för små
Så behöver tips om fina mjuka kortärmade suits nu till sommaren, ska användas mest som pyjamas. -
PoP har väl långärmad tröja iallafall! Aussiest finest hade cersie solskyddsdräkt med lång ärm förra året vet jag.h80 skrev 2011-06-10 20:29:51 följande:behöver mer tips :) solskyddskläder med lång ärm, till tjejer....hittar ingenstans -
Tror att byxorna är rätt lika de som fanns förra året och vet att det har funnits byxor på ouleten i Vingåker, kanske på fler ställen också??h80 skrev 2011-06-10 21:26:54 följande:hade egentligen bestämt mig för polarn långärmade tröja o korta byxor, men byxorna är slut överallt -
Nääää, kommer ni sluta skriva i denna nu?? Här som man alltid får så bra svar o tips, och fina bilderBusbellan skrev 2011-06-18 21:56:33 följande:Vi sitter i en nyskapad stängd tråd nu, du måste in dit du också
-
OT, men finns det nån rabattkod till Lindex just nu??