-
Var fanns småfolksoverallen??Vet du möjligen hur pass vattentät den är?Har sett den på bild och den var sååå fin!Zvartaliljan skrev 2010-08-15 20:11:04 följande:Jag har beställt årets nya lila småfolkoverall
SÅ FIIIN! Den + regnbågsoverallen blir vad Maia kommer ha för overaller i vinter 
-
Nån som är lite bra på Facebook här?? HUR gör jag om jag inte vill att mina vänner ska se vad jag kommenterar på Köp och sälj sidan?Har provat en massa inställningar på sekretess sidan men ändå kommer det upp hos mina vänner när jag te x kommenterat mitt eget foto. Vill gärna sälja där men vill inte att mina vänner ska se allt, en del som bryr sej lite för mkt...!
-
Joo, jag förstår vad du menar, har gjort så med nåt inlägg. Men om jag te x är intr av nåt och kommenterar och sen tar bort det, syns det då för den som lagt ut annonsen iallafall??Eller om jag kommenterar mitt eget foto och tar bort, syns det för er andra i gruppen?Greksmurfen skrev 2010-08-21 13:06:53 följande:vet inte hur man gör inställning, vet att ngn här som vet hur man gör..
MEN tillsvidare så kan du locka bort de där inlägget som poppar upp på din sida när du kommenterat så fort du har kommenterat för då finns det ju ingen logg så att säga som de kan se det på...
förstår du vad ja menar?? -
Kan en smal tjej på ca 84cm ha katvigs velourklänning i stl 86??Vi har katvig randig tröja i rosa/grå som passar men vet inte hur klänningarna är i stl?
-
Är dom jätte breda eller funkar dom även om man har en smalis?Dom ser lite typ a-linje formade ut så det kanske går ändå, att dom bara blir lite mer veckade?stökmamma skrev 2010-08-22 15:04:24 följande:Ja, inga problem. dom är dock breda i modellen men såååå fina
-
Har precis köpt Molo jackan i bubbelgumsfärg till min tjej och fick hem den idagJen80 skrev 2010-08-22 22:32:21 följande:Lillronya: Va fin jackan är!! Har inte haft Molos jackor innan, men det får nog bli en sån. Nån som har köpt tjejmodellen med dragsko i midjan och har en bild med den på?
Funderar på om man ska köpa stl 92 till Ava. Hon har stl 86/92 i det mest. Tröjorna från molo sitter perfekt i 86. Tror ni det blir för stort? Det finns väl 92 i jackan föresten? Har inte ens kollat upp det...
) Tog storlek 92 till min tjej som är ca 84cm lång och väger runt 10,5-11kg. Hon har stl 86 på det mesta annat, molos tröjor i 86 börjar bli för korta nedtill men är lagom i armarna. jackan var lite stor nu men men det dröjer ju ett tag innan den ska användas, sen går det ju att dra ut den rätt mkt i midjan.
-
Om du menar katvig så finns den på kidzshop.se till halva priset!Köpte den för ett tag sedan i stl 92, finns under fliken Rea och rabatten dras av när man loggar in o kommer till kassanh80 skrev 2010-08-24 21:19:23 följande:Jag "måste" ha en rosa/gul tröja, nån som vet om det finns kvar nånstans?
-
Vilken storlek är det på ekorr-tröjan och hur stort är ditt barn?? Den var ju helt underbart fin, funderar på vilken storlek jag skall ta till min dotter. Vi har två Molo tunikor som ser ut att vara lite samma modell, en med stjärnor o en girly rainbow, båda har lite spets på hals och armkanterna, men dom är små i stl, undrar om den här också är det?!Dotterna är ca 84cm o väger väl 10,5-11kg, dom andra har vi 92 på och dom är precis lagom nu.Jen80 skrev 2010-08-27 21:54:14 följande:Tack
! Superfin är den! Så fint print och söt uppe på axlarna. Men jag hade tänkt att Ava skulle bli överlycklig över att det var en ekorre, men hon tror ju det är en kanin. Har så mycket kläder till henne så jag kan inte bestämma mig om jag ska behålla den eller inte. Men det lutar ju åt att jag behåller den - som vanligt
.
Hej hej Butte! Trevligt att prata med dig idag
-
Mösstips (gärna tunnare...)önskas till molo lurv mörkgrå med lila kanter!
-
Vilken storlek på Katvig mössa tar man till en snart 2-åring med huvudmått runt drygt 48?(storlek small i nova star sitter perfekt om nån har o jämför...) Töjer sej katvigs mössor lätt??