• Tic1

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2010-12-20 13:33:13 följande:
    de t-shirtar med äpplen funderar jag på.

Jag har M på hm... undrans om jag då ska ha 38 el 40 på småfoliks....
    Jag har den svarta m grå äpplen på och har den i 38, tycker nog att den motsvarar lite större small ungefär eller möjligen small/medium. Jag har annars mest small på kläder(inget från hm tyvärr så vet inte hur deras stl är), på meandi kläder har jag oftast xs, ibland s. Tröjan är ju rätt tight och lite längre i modellen så vill man inte ha dom sitta supertight kan du nog ta stl 40. Den är underbart skön o fin!! Är ju rabatt på småvi nu, köööp 
  • Tic1
    Kristyr skrev 2010-12-20 13:58:59 följande:
    i meandi har jag sländtunika har jag M.

Då ska jag nog inte ha en 38 om den är small/medium iaf..
    Jag har small på sländtunikan, så då blir säkert stl 40 bra  
  • Tic1
    1 och 1 är 3 skrev 2010-12-22 20:22:41 följande:

Gokväll brudar!

I väntan på kalendrarna ikväll tänkte jag fixa lite julgodis...

5 minuters kola står på planeringen. Funderar på vad ajg mer ska hitta på, knäck är gott men tar sån tid att koka ju...

Förslag?

Gör knäck i mikron, superenkelt o snabbt, och GOTT    
  • Tic1

Måste ha en colibri klänning Men vilken storlek till drygt 2-årig tjej på runt 86-87cm, vill ha den till sommaren. Vi har bara en kortärmad Molo klänning innan, en hand-i-hand som är stl 92 men den är stor just nu. Ska jag ta 86 eller 92 till sommaren på colobrin?? Måste nog ha skorna också men hoppas de finns kvar längre fram för jag tycker det är sååå svårt med skostl så här tidigt, förra året köpte vi pärlplatte ballerina men fick köpa nya när sommaren kom eftersom dom inte passade då.

• Tic1
    Tjollabolla skrev 2011-01-07 18:37:44 följande:
    Dom är inte lika långa som innan, min hand i hand i 74 är 1-2 cm längre än colibri 74. Colibri är bredare dock.
    Tack    Då räcker det nog med en 86:a!
  • Tic1
    ChokladMoshin skrev 2011-01-09 01:56:10 följande:
    Hur mycket kostade pärlplatteskorna, ballerinavarianten, nya?
    Hittade ett par nya i växagarderoben som nu är för små
    Vilken stl???
  • Tic1
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-11 12:54:24 följande:
    Hur va de nu man gjorde för att ställa in så att bilderna jag lägger ut i danska köp och sälj inte visas på min profil... jag har ändrat de en gång men nu sen nya fb kom så syns dom tydligen iaf...
    kommer du på hur man gör får du gärna skriva det här....  För hur jag än gör så syns bilderna hos mina vänner och då har jag ändå ändrat alla inställningar men det spelar ingen roll hur jag gör....  Ibland vill man inte att ALLA ska se
  • Tic1

Nån som köpt mössan med colibritrycket och vet hur den är i storleken?Vilken stl till en 2-åring, just nu använder vi PoP mössa stl 48-50 och NS ribbade mössa stl small.

• Tic1
    Busbellan skrev 2011-01-11 20:28:00 följande:
    Fick hem den idag och min 3,5-åring kan ha 6-8 år så ta absolut 3-5 år
    Tack för svar   Har en colibriklänning på väg hem men måste nog ha en mössa också!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17