• Tic1

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

h80 skrev 2011-02-11 21:17:41 följande:
    ja, molos Glad
    Duntoffla skrev 2011-02-11 21:13:19 följande:
    Vilka?
    www.busochrackartyg.com/product2160/category1...
    kan 3-5 funka på en 2½åring?
    Funkar helt perfekt   Jag har stl 3-5 på min tjej på 2år o 4mån.  Superfin är den!
  • Tic1
    LitenBlomma skrev 2011-02-14 14:16:14 följande:
    Tack, måste säga att det är enligt mitt tycke Småfolks finaste! Tyvärr var det nog sista gången hon hade den på sig, syns kanske inte så tydligt på bilden men den är i minsta laget
    Den ÄR finast   Vi har också haft den men inte lyckats hitta en ny i större storlek tyvärr. har för mej att den var rätt liten i storleken också.
  • Tic1

Helt OT, men ni vet så mycket här inne   Vart får man tag på såna jättestora förvaringslådor som ser ut som legobitar, helst i rosa??

• Tic1

Funkar det bra att ha Molo baby byxor med mudd nedtill som knickers?? Tänkte om det blir knöligt med den där dubbla mudden...  Sugen på Colibri byxorna att matcha med då vi har klänningen men osäker på mudden! Nån som vet / provat?

• Tic1
    Mamma till Simon skrev 2011-02-18 09:24:34 följande:
    Så här sitter stl.56 på min dotter som är 76cm lång

Tack    Det var ju superfint! Har du 56 på de utan mudd också? Har köpt 68 på några utan mudd och de blir nog bra till sommaren, så kanske ska köra på samma storlek.  Dom där var verkligen jättefina ihop med Colibrimönstret!
  • Tic1
    TvåTrollungar skrev 2011-02-19 21:25:36 följande:
    Någon som vet om det kommer några regnbyxor (regnbåge) i vår från molo?

Ni som haft sådanna tidigare, hur är dom? Är det som en skalbyxa? Hur slittåliga är dom?
    Jag har haft jackan i samma material och tyvärr läckte den, rann rakt igenom... Fick dock reklamera och valde att inte ta nån ny jacka. Dom är rätt tunna, inte alls som skalmatererial.
  • Tic1
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-19 10:03:19 följande:
    Hörre ni... finns småfolksklänningarna i 92/98 eller går alla direkt till 98/104!?
    Finns i 92/98. Jag fyndade tre stycken på LLM till 30% igår, kanske finns nån kvar där...?
  • Tic1

Nån som har colibri leggingsen i 98 och kan mäta innerbenslängd o midjemått??

• Tic1

Nån som vet vilka ballerinaskor Molo kommer med nu i vår? Har sett de med leopardmönster men kommer det fler??

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17