Lalalong skrev 2011-03-04 14:20:33 följande:
Brevlådan full med Facebookshopping idag!!
kortärmad Pärlplatte-knappis, kortärmad karusellhästar-knappis, rainbowklänning, godislinne (Allt till Klara). Ett par NS i strl 74 till Alva (som dock är lite små!!

). Sen köpte jag en VRÅL-billig lurv. 50 kr inkl frakt!! Jag förväntade mig en ganska ruggig fleece som skulle duga att ha under skaljackan till Alva nästa vår. Den var i strl 92 men jag tänkte, för det priset kan man ju chansa.
Jag är grymt positivt överraskad! Visst, den är platt i lurven. Men 26 kr (frakt på 24) för den är i princip gratis för en helt okej lurv! Nästan så man skäms ju...
I alla fall var den dessutom väldigt stor, så den passar Klara nu

Ganska bra eftersom dragkedjan i hennes har gått sönder så den måste på lagning.
Ha, ha, kommer pärlplatteknappisen från Sanna så är det den du dreglade över i min säck på salgen i höstas!
Världen är allt bra liten eller...
Vilken kanonshopping du gjort!! Sitter här och funderar på om jag kan trycka in fler NS jeans i grabbarnas garderober...
Fick förresten lätt panik igår när jag skulle stryka tvätten - inga galgar till barnens tröjor. SHIT det måste innebära att jag hmm... köpt 10-15 nya tröjor på bara nån månad... ILLA. Men dock så hittade jag galgarna i hallen lite senare... PUH!!