Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

*sitter fast på photowalls hemsida*

Men herregud vad coola grejor det finns!!
    Grabbarna har puttesmå sovrum med snedtak typ i halva rummet så där är inte mycket mer än en vägg att hitta på grejor så då hade det varit coolt med en fototapet - får nog visa för maken!

Hjärtligt tack för alla svar - visste att ni hade lite mer kunskap på det här området! *tack*

• Ocikatten
    FL Lisa skrev 2011-06-02 20:27:23 följande:
    Jag har precis inrett inte mindre än 3 stycken killrum. Två sovrum och ett lekrum och innan jag började titta runt sa jag att jag skulle ha färgglatt i alla rummen men så blev det såklart inte. Jag gillar vitt och svart lite för mycket för det

Helge 7 månader fick i sitt sovrum limegrönt och vitt med fondtapet från midbecs kollektion Jimbo

denna fast i limegrönt.

Alvin valde tapet själv till hans sovrum. Då blev det en som gick i rött-svart och vitt med londonprint. Inte vad jag skulle ha valt men han älskar rött och dubbeldäckarebussar så han blev lyrisk när han såg tapeten på affären

och sen fick lekrummet gå i svart/vitt och grått. Det blev himla snyggt om jag får säga det själv

Två väggar tapetserades med plain stripes från boråstapeter fast vi tapetserade våderna liggandes. och två väggar tapetserades med en tapet med siffror och ugglor från Fiona (light and bright)

en riktigt dålig bild på det hela men rummet är inte färidgt ännu så jag har inte tagit några vettiga bilder. Dock känner jag nu i efterhand att jag är riktigt nöjd med svart-vitt-grått i tapeterna för alla leksaker och grejer som står där inne är ju väldigt färgglada. Den högra väggen är alltså inte helvit utan har ett svagt mönster av siffror och en och annan uggla

Åh vad fina rum! Super!! Hjärtligt tack för titten!
    Känner nu hur dååålig jag är på inredning...
  • Ocikatten
    Duntoffla skrev 2011-06-02 20:51:30 följande:
    Superfint!

Helt plötsligt känns Noels rum lite trist. Kanske ska pymma lite där.
    Ocikatten skrev 2011-06-02 19:57:26 följande:

www.photowall.se/photo-wallpaper/star-wars-r2...

I'm in lööööve!!

Ett till Star Wars fan? Yoda kanske
    Undrar vad Andreas skulle tycka om Han Solo i vårt sovrum
    Andreas vill väl ha Leia i bikinin i sovrummet.... *as-garv*
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2011-06-04 20:48:16 följande:
    Sprit är en bra idé, råkade se att hela skåpet var fullt
    Ha en trevlig kväll! *skål*
  • Ocikatten
    solouniko skrev 2011-06-05 09:28:16 följande:
    NU vill jag ha massa rea överallt, är sååå shoppingsugen
    Håller med! Köpte lite på BoR när de hade tokrea samt löste in min kod hos Babyshop. Behöver mer!!
  • Ocikatten
    solouniko skrev 2011-06-05 10:16:47 följande:
    Eller hur, ju mer man shoppar dest större blir begäret Men är det inte snart reorna brukar börja? Snart kommer väl första höstplaggen också, tokigt
    Ja, det var ju lite dassigt utbud för grabbar i 116-122 på salgen så därför är mitt behov STORT!!
    Grabben klarar sig ju inte på 10-12 tröjor...
  • Ocikatten

Hello! Jag är själv med barnen denna vecka så datortiden är lite begränsad...

Dock har jag insett att vi saknar shorts åt stora grabben - har ni några tips??
    Ängeln: Hur är Villervallas jeansshorts?
    Busbellan: Hur är Villervallas mjukisshorts? Är det årets som Ella har på sig?

Alltid kul när man "måste" shoppa nåt!

Hoppas allt är bra med er andra i sommarvärmen. Här vill vi INTE ha nån mer åska då jag är ganska rädd av mig...

• Ocikatten
    Duntoffla skrev 2011-06-08 15:33:28 följande:
    Ocikatten- nu frågade du inte mig men jag älskar VV mjuka shorts. De håller sig fina tvätt efter tvätt.

Busbellan- en del går till semestern. Min inkomst är ju inte direkt toppen just nu, typ hälften mot vad jag är van vid.

Fick hem en sprillans ny butterflyklänning från ts idag. Så fint det printet. Sen även en superfin klänning från Lilla Ego. Stort tack för den!
    Javisstja, har ju sett VV på Noel oxå! Vet du hur de nya är i storlek? Är väääldigt sugen på dem även om det är dubbla priset mot Lindex... Henric kan ju ärva dem! *ekonom*
  • Ocikatten
    Helle skrev 2011-06-08 15:22:05 följande:
    Najs, och tack

Jag blev glatt överraskad på MQ när jag idag hittade massor
    Ocikatten skrev 2011-06-08 15:04:13 följande:

Hello! Jag är själv med barnen denna vecka så datortiden är lite begränsad...

Dock har jag insett att vi saknar shorts åt stora grabben - har ni några tips??
    Ängeln: Hur är Villervallas jeansshorts?
    Busbellan: Hur är Villervallas mjukisshorts? Är det årets som Ella har på sig?

Alltid kul när man "måste" shoppa nåt!

Hoppas allt är bra med er andra i sommarvärmen. Här vill vi INTE ha nån mer åska då jag är ganska rädd av mig...

Inte Ängeln eller busbellan, men äger både jeansshorts och mjukisshorts. Har tagit samma storlek i båda, d v s 104 till ca 103 cm lång kille. De är i a f inte små i storlek. Storkillen har 122 till sina 120 cm.

Kanoners! Här var ju många VV-fans i tråden! *hjärtligt tack*

Då ska jag nog fundera om på storlekarna....

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17