Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2011-03-26 21:49:41 följande:
    tack! hon är en jäkla envis person med. "jag är inte sjuk" sa hon typ 10ggr till ambulanspersonalen. hon vägrar inse att nått är fel.
    Ha, ha, typiskt att de som aldrig beklagar sig oftast blir sjuka!
    Hoppas att hon ändå kan ge sig lite och ta emot hjälp.
  • Ocikatten
    anette 81 skrev 2011-03-26 21:46:42 följande:
    har inget att jämföra med
    hon är ca 96cm o väger 15,5kg
    Jag säger som tidigare, skiljer en hel del mellan printen så det är svårt att sia.
  • Ocikatten
    SmillaMilla skrev 2011-03-26 21:33:20 följande:
    Hej,
    jag är också här  
    Vad fin Svea är i BT! Supersöt!!
  • Ocikatten
    Buttelina skrev 2011-03-26 21:54:07 följande:
    ja hoppas jag med.

nä usch nu pratar vi om nått roligare...
    Kan glädja dig med att Marcus älskar sina valar och hade dem på sig idag!
    Färggladaste ungen på hela MILA-mässan med sin fejk-Molo vindjacka o den gröna luvjackan från NS under. *snygging* Henric var bara snäppet under med den turkosa luvjackan från NS och äppelgröna vindjackan från Po.P. Åsså NS jeans på båda såklart!
  • Ocikatten
    Buttelina skrev 2011-03-26 22:00:50 följande:
    åh vad kul att han gillade dom låter färgglatt och fint du satte griller i huvudet på mig, jag måste ju ha den gröna hooden nu sen jag såg den på din sötis igår. grr
    Preggi skrev 2011-03-26 21:58:11 följande:
    Hoppas hon får träffa någon bra läkare..
    Är det bra med er annars?
    ja hoppas jag med allt är bra med oss, alla är friska och krya
    Den är SNYGG!!
    Jag gillar ju färg, även på grabbar! När man såg alla mörka o murriga färger på övriga barn idag blev jag nästan deprimerad. Bara i munk-kön blev jag lite glad, t o m Marcus reagerade - mamma, hon har likadana kossor på sin klänning som jag har på min tröja! *skratt* Molo-barn framför oss, lurvar o allt! Drömmer
  • Ocikatten
    Buttelina skrev 2011-03-26 22:08:22 följande:
    ja verkligen snygg.

haha molobarn visst hajar man till när man ser likasinnade inte sådär jättevanligt
    Lätt skadad skulle jag vilja säga! Skrattande
    Trots där gick en del danska på Marcus blivande dagis så syntes det inte mycket Molo där, mest Hello Kitty och Cars! Obestämd
  • Ocikatten
    Mawe123 skrev 2011-03-26 22:25:45 följande:
    Rackamaja upphör så de har sänkt priserna lite..
    Och alla springer över till Rackamaja...
    Jag fnissar lite granna, luddfleecejacka - vad är det?? Drömmer

Nu väntar sängen - sov gott!
  • Ocikatten
    Lilla Ego 07 skrev 2011-03-26 22:42:49 följande:
    såg att ni diskuterade NS hoods. Ockikatten, vad har du för storlek på din äldsta? Det är väl han som är 109 cm eller nåt?
    Jag har nämligen en ny i stl 130 här hemma. KÖpte den i höstas för att ge som julklapp till barnens kusin. Insåg direkt att den skulle bli för liten så jag behöll den själv. När jag mätte den gentemot den turkosa nya jag har, tror det är den turkosa som kom förra våren så var de lika stora typ. Den gröna är i 130 och den turkosa i 116 Förvånad Känns ju lite konstigt att sätta på sonen en 130 iom att han är 110 lång. Men den får sparas annars, den är ju så fin ju!

Har även 3 nya till lillan i 80, råsa, volcano och grön :) Måste se till att börja använda dem också snart. Men de är granna att se på i garderoben iaf Glad
    Nu är jag här! Marcus har 120 i sin och jag gillar ju lite större kläder så den är alldeles lagom i mina ögon! Flört T o m lillebror som är 98 cm kan ha den utan problem i o m man kan vika upp ärmarna. Gillar bäst när muddarna är vikta. Glad Det enda som skiljer på den gröna i 120 o den turkosa i 110 är ca 2 cm på bredden samt att ärmarna är längre. De är lika långa i kroppen.
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2011-03-27 12:16:21 följande:
    ocikatten: Fina killar i bt.
    Marcus har lärt sig posera och Henric är trött efter att bli väckt tidigt idag...
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2011-03-27 18:11:43 följande:
    Det var värst vad det är lugnt i tråden nuför tiden.
    Jag är som är så uttråkad.
    Antingen befinner man sig i sjuksängen eller ute i vårvädret?!?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17