Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Helle skrev 2011-03-19 20:40:13 följande:
    Jag har köpt Fix skalbyxor, men skulle vilja ha en lite "roligare" jacka. Hittar jag dock ingen så ska jag överväga en sån. Tack för tipset!
    Lillebror ska ha en grön från Småfolk och då känns det som storebror också borde få nån kul  
    Vi kör med Po.P i år igen, Henric får ärva en grön och Marcus fick den blårutiga från rean. Har varit nöjda med dem! Kunde dock inte låta bli att beställa en Molo-kopia från Ge-kås av snälla Smultron så den har storebror som avbytarjacka!
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2011-03-19 20:52:51 följande:
    Visst är den god!
    Då provar vi den nästa gång!
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2011-03-19 20:54:22 följande:
    Ja ja huvudsaken är ju att det smakar gott.

Fin kille i bt!!

Funderar på att köpa de byxorna med här.
    Har hittat den ultimata tröjan att ha till. Ja jag vet att jag är lite tråkig, men jag gillar ju lite en färgat.;-9
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=136...
    Cool tröja! Jag var lite orolig för matchningen men insåg att det mesta faktiskt funkar till!
  • Ocikatten
    Helle skrev 2011-03-19 21:13:08 följande:
    Vilken butik har flest molo-linnen för våren? Funderar på vilka barnen ska få. 

Corvette t-shirt och safari t-shirt blir det nog, men kanske även ett safari-linne till den andre sonen. Det svåra är att de jämt vill ha samma mönster  
    Va? Menar du att de börjar tycka och ha egen smak sen?? Henric lär få ärva - därmed basta! *ha ha*
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2011-03-19 21:21:11 följande:

Good luck!

Du förresten så röjer min 2½ åring järnet här fortfarande, kan jag hyra ut honom till dina tonåringar??
    Busbellan skrev 2011-03-19 21:24:01 följande:
    Jag tvingade på Ella NS wct-byxorna idag, hon ville verkligen inte ha dem egentligen
    Frågade henne om vi skulle sälja dem då, och jo det tyckte hon var en bra idé
    Så nån dag börjar nog dian barn också

Eller kanske inte, Nora har precis nu vid 11 år börjat bry sig något öht
    Ja Marcus är det fullt sjå med, han kan kränga av sig paltorna strax innan vi åker på morgonen för det var fel tröja. *suck* Då är man inte i förhandlingsläge direkt... :-/
    Henric däremot får hålla sig i skinnet!
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2011-03-19 21:32:52 följande:
    Jadå bara hit med honom.
    Han grejar så fint med play-doh lera så jag har inte hjärta att lägga honom... Drömmer
  • Ocikatten
    SmillaMilla skrev 2011-03-24 11:27:59 följande:
    Aha, 
    hittar ju den bara på llm o då finns den bara i 98/104. elefanterna finns i större. Så kanske skall ta den istället. Fin och kanske mer praktisk.
    Det är supersvårt med Småfolk tycker jag, en tröja i 98/104 slutar på halva magen på Henric som är 98 cm, medan en annan i 98/104 sitter kanon. Så det är svårt att råda dig, har inte heller provat lila hästar.
  • Ocikatten
    ängeln83 skrev 2011-03-26 21:30:15 följande:
    Jag är här Men jaaa, visst är det otäckt lugnt nu för tiden?
    Sköööönt, inte så mycket att läsa ikapp!
  • Ocikatten
    Buttelina skrev 2011-03-26 21:35:12 följande:
    usch min syster fick nyss åka in med ambulans igen.. hon tuppade av, slog i huvudet och fick kramper. har hänt en gång innan och då sa dom att det berodde på en medicin hon tog. men den medicinen går hon ju inte på nu ObestämdGråter
    Usch vad läskigt!
    Vad kan det då bero på? Nu måste de väl undersöka henne grundligt??
    *kram*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17