Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

stökmamma skrev 2011-04-02 22:14:02 följande:
    det blir ju bara lugnare och lugnare här i tråden... Förvånad

Va gör ni??
    lillronya satt o tjatade med mig öga mot öga igår så sorry om vi bidrog dåligt till tråden!
  • Ocikatten
    SmillaMilla skrev 2011-04-03 12:12:37 följande:
    Hej! Fick en födelsedags present i går, en iPad, så nu kan jag börja hänga här igen. Min laptop la ju av sig hela tiden. Skall bara lära mig alla finesser först. Så blir det lite fel nu så.....
    Hmm... Låter ju inte helt fel - kanske dax för byte av make?!?
  • Ocikatten
    Duntoffla skrev 2011-04-05 13:25:49 följande:
    Kikade nu i min blogg och 2009 var det helgen 16-17 maj så det kanske finns hopp. Hade varit så kul att kunna ta bilen ner denna gång. Det kommer jag inte kunna göra sedan då jag har börjat jobba.

Nä, nä, nä, inte så tidigt! Vi är bortresta 14-20/5 så det får gärna dröja...
  • Ocikatten

Go'kväll tjejer!
    Sitter ju här o smygläser varje kväll i fem minuter innan ögonen faller ihop vid barnens läggning.
    Förlåt jag inte pratar mera!

Men ikväll måste jag ju bara tacka för upplysningen om Ellos o Kavat, hittade en gammal kod som gick igenom med 40% och ÄNTLIGEN hade vår storlek kommit i lager igen - borde kanske köpa en lott idag med?

Träff i Örebro? Som inbiten Skåning så känns det låååångt iväg
    Men man ska aldrig säga aldrig!

Usch Butte, lider med dig o sambon
    Hoppas han kryar på sig fort o att barnen håller sig på benen så du klarar tentorna - det är inte en dans på rosor. *håller tummarna*

• Ocikatten
    Pepper79 skrev 2011-05-03 18:33:29 följande:
    haha vad roligt. Min förra arbetskamrat hoppade just på mig och sa att han skulle börja jobba med barnkläder. Var då undrade jag: På OneTwoTen , som ek.ansvarig

Klockrent ju
    Äh, fasikens - det jobbet hade ju varit gjutet för mig!
  • Ocikatten
    SmillaMilla skrev 2011-05-08 18:33:46 följande:
    Vilken hääärlig dag vi haft! Strålande soooool, värme! Men ja svea vaknade med en stor borrelia ring i nacken. Läkaren reagerad även för hennes svullna ögon. Så nu blir det massa madiciner i två veckor.
    Åh, stackars tjejen! Har hon inte haft nog med krämpor kan jag tycka?? Skrikandes
    Hoppas att hon blir bra snart! Ser ut till att ha varit en underbar dag på bilderna - här nere i Skåne håller vi på att blåsa bort.
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2011-05-14 09:05:36 följande:
    Nej, det var ju det där med walking closet...
    *skratt*
    Ska du ha en walking closet eller en walk-in closet??
    Vi har en, problemet är att den delas på fyra personer...
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2011-05-23 09:40:45 följande:
    Ja visst är de.

Men du det finns ju snygga danska kläder som inte är mönstriga och färgglada.
    Jag tröttnar lätt och måste ha lite mer neutralt till barnen också och då har de ändå danskt.
    Jepp, vi delar den smaken!
  • Ocikatten
    Duntoffla skrev 2011-05-23 11:08:48 följande:
    Ja att vara bud är verkligen svårt och tar rätt mycket tid faktiskt. Gillar också typ;

klänningar 74 absolut INTE prästkragar eller vad det kan vara
    Och sen antal bodys etc.

*säger jag som gjort riktigt jobbiga listor* Men man lär sig snabbt när man själv varit där

Sen får man ju sälja det som man inte gillar. Och då får man ju som bud inte ta illa upp heller  
    Nä, dig var lätt att vara bud åt - eller rättare sagt: jag har inte hört nåt gnäll...
    Lillronya var god hjälp!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17