Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2011-03-05 19:50:33 följande:
    Fyyyyyyy

Vi var ute o grillade korv i dag, någon plussgrad ute. Och nu är Svea sjuk i allergin igen Trodde verkligen att hon skulle klara detta. Fast det var rejält blåsigt och snöigt och hon klagade på att hon blev kall. Snyft.
    Usch, stackars liten!
  • Ocikatten
    Kristyr skrev 2011-03-06 22:00:11 följande:
    shit...

de hus vi kollar på har utgångpris 3.6 mille.... och är hus från 40-talet där masssssor behöver göras. Obestämd
    Ha, ha, inte riiiiktigt lika illa här nere men då drar vi slutsatsen att man ska bo någonstans mitt emellan?! Cool
  • Ocikatten
    1 och 1 är 3 skrev 2011-03-07 19:30:36 följande:
    Jag är här!

Vi har köpt ett Wii.... behöver jag säja vad min man gör!?
    Vilket är favoritspelet?
  • Ocikatten
    1 och 1 är 3 skrev 2011-03-07 19:36:27 följande:
    Vi har bara ett Mario Bros och så wii fit, så du kan nog gissa vad han spelar :-P
    lillronya skrev 2011-03-07 19:33:13 följande:
    Vad bra!
    Fast dej hade jag ju redan på fejjan.

Tjena!
    Nej jag kan gissa.
    Vad bra! Då kan han göra av med överskottsenergin där när han inte har något annat att hitta på.
    Precis! I natt spelade han till 00 typ.. jag gick å la mej vid 22 Har Marcus här nu oxå, att spela tillsammans är tydligen tufft
    Ha, ha fick just någon kul bild av två grabbar som spelar Wii fit...
  • Ocikatten
    1 och 1 är 3 skrev 2011-03-07 19:40:18 följande:
    Jag fick prova igår, 8 minuters träning han jag med... sen tog mario över igen...
    Du kan ju alltid hoppas på att nyhetens behag lägger sig snart...
    Se bara till att han inte skaffar nya spel!
  • Ocikatten
    Lilla Ego 07 skrev 2011-03-07 19:52:07 följande:
    Men Mario är ju så skoj ju :) Vi köpte vårt i julklapp och det spelet vi fick med har vi kört runt nästan, sen har vi mario galaxy och mario cart.  Galaxy har jag inte spelat dock för det är så konstig grafik så jag blir alldeles snurrig.
    E den lille spelnissen älskar att spela maio bus som han kallar honom Glad
    Jag kan hålla med om att Mario är kul men kanske inte när maken lägger beslag på spelet!!
  • Ocikatten
    Duntoffla skrev 2011-03-19 08:49:45 följande:
    Jag... 05.20 *gääsp*
    lillronya skrev 2011-03-19 08:43:07 följande:
    Godmorgon!
    Här var det nog alla som drog nitlott.

Mannen startade tvn till småttarna utan att titta på klockan först. Det är liksom morgonsignalen för de. Så när jag vaknade efter stund och insåg att kl då var 5.30 gick de ju inte med på att sova igen.
    Dessutom ville hunden ut och den nitlotten drog jag.
    Så här är det snart middag

Mmm... Marcus har hostat och haft ont i öronen i natt, så vi gick upp vid halv sex efter att ha försökt somna om en halvtimma.
    Alla hostar o snörvlar i familjen så det får bli en lugn hemma-helg för oss!

"Skönt" att höra att ni andra har det lika jäkligt!

PS: Än en gång FÖRLÅT lillronya att jag behöll skorna!! ObestämdHjärta
  • Ocikatten
    lillronya skrev 2011-03-19 09:21:13 följande:
    Åh hoppas ni blir friska snart!

Äh det där med skorna är redan glömt! Nu ska vi ju ha adidas istället. Blir säkert bra för min varmfotade unge att ha ofodrade dojjor istället.
    Du är ju en ängel!! Grattis till auktionsvinsten - hoppas de blir bra!

Jadå, vi tror o hoppas vi är friska till måndag, få se om det blir nån Ö-a tripp i morgon, känns inte så nu.
  • Ocikatten
    1 och 1 är 3 skrev 2011-03-19 09:44:56 följande:
    Här blir de oxå pannkakor till lunch Lovade V lätt lunch så de blev "riktig" middag ikväll
     Dessvärre får nog jag stå vid spisen även då... Jag fattar itne att DU lyckats få en man som C, Du måste ligga inne med hemliga resurser alltså... Shoppar som en tok, gör inte många handtag hemma och får dessutom middagen serverad... Lyxhustru
    Ja, jag undrar oxå hur Smultron lyckas! Nån nackdel måste väl karlsloken ha??
    Fast jag tycker det är väl förunnat alla som lyckat hitta nån som assisterar lite i köket...
  • Ocikatten

Ha, ha, jag har gjort kexchokladkakan och glömt smörja formen - lär väl få ta fram spettet när den ska ätas misstänker jag... Obestämd

Sitter annars här och väntar på att lille grabben ska bli lite trött och krypa till kojs. Råkade ju sova mellan 14-15 idag... He, he... Inte bra!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17