Inlägg från: Ocikatten |Visa alla inlägg
  • Ocikatten

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hmmm... Det var jäkligt dyra VV-shorts... Gick ju loss på över tusen kronor!!

Jaja, nu klarar vi ju oss över sommaren i alla fall med lite blandade shorts o tröjor!
    Sen lär jag väl gräma mig när rean säkert börjar på måndag. *as-garv*
    Min vanliga otur!

• Ocikatten
    lillronya skrev 2011-06-08 19:11:04 följande:
    Det hade väl varit typiskt..
    Finns mycket fint på den där sidan. Jag vågar inte titta.
    Näe, jag provade först med Lindex o H&M (blir ju inte så dyrt där), men sen så halkade jag in...
    Dock är det redan lite utsorterat i storlekar så kanske har du tur!
  • Ocikatten
    ängeln83 skrev 2011-06-08 20:38:11 följande:

Godkväll flickor.

Nu har jag jobbat mina 2 arbetsdagar denna veckan och är nu ledig tills torsag nästa vecka Ska nog jobba halvtid jämt tror jag minsann.

En fråga, hur länge har ni använt solskyddsdräkter?, alltså hur långt upp i åldrar?

Har fortfarande solskyddströjor o Marcus är fyra år nu.
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2011-06-10 20:55:45 följande:
    Vilken tur, inte mycket som tilltalade mig.....än
    discoprintet ser helt ok ut, men vet inte om jag gillar modellen på tröjan, sen är jag rädd för hur färgerna kommer se ut på den efter någon tvätt
    Vi hoppas väl på en tröja i Rally-printet? Det måste väl passa August med?? *me like*
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2011-06-10 21:53:42 följande:
    Nja, vet inte om jag gillade det så mycket, känns lite murrigt tycker jag
    Men det brukar bero på vilken färg det blir på ärmarna

Ja, ja, det går inte att få dig på shopping-humör ikväll hör jag!

Fiiiina Ella i BT - hon börjar ju bli stora tösen nu! <3

Hon är väldigt lik just Ella på Marcus dagis, måste vara helt rätt namn på den sorten.

• Ocikatten
    Helle skrev 2011-06-10 22:05:40 följande:
    Hej hej!

Idag har jag gått på semester, känns helt skumt att göra det så här "tidigt" på sommaren.

Nu väntar en helg av plock och pack inför en utlandsresa nästa vecka Ska bli så skönt att få lite ledigt

Vad händer här?
    Låter härligt med lite semester!!
    Nädå, vi ska inte alls retas i augusti när vi har semester...
  • Ocikatten
    1 och 1 är 3 skrev 2011-06-13 08:51:41 följande:
    Godmorgon!

Jag har drömt lekstuga i natt

Någon som vet var man kan köpa sånna typ klossar, ni vet sånna man skruvat fast så man kan klättra på väggen.... Hur små ungar kan ta sig upp via sånna!?
    God morgon! Angående klättervägg så fanns det ett sådant alternativ på vårt lekhus som vi byggde förra helgen. Den var lite lutande och båda barnen dissade denna - det gör ont i fötterna när man är barfota och ska klättra upp så de vill hellre ha en stege... Fast jag har kanske känsliga grabbar!
  • Ocikatten
    Buttelina skrev 2011-06-14 13:35:35 följande:
    jag tar 122 till bella. de 116 hon har sitter perfekt 122orna md lite växtmån.. men jag tar 122 till bia med. 116 sitter perfekt på han med. det är 108 och 112 cm ca
    Jag har oxå köpt 122 till Mackan - han är bara lite längre än Bella och det blir lagom till hösten!
    Köpte ju tre på salgen så jag får sitta på händerna... Snygga färger annars!!
  • Ocikatten
    Busbellan skrev 2011-06-16 15:10:47 följande:
    Hmm jag har ju en sån mössa liggande här som i princip inte används
    Sälj den!
  • Ocikatten
    SOL10 skrev 2011-06-16 18:46:08 följande:
    designen!!!!!!! färg o mönster även till killar! Kvalitet och lekvänligt, inte så värst budget.
    Jamen liiite budget tycker jag att det är, köper en tröja på salg eller rea, använder den till två kids (då man har X antal i garderoben så håller de kanon) och sen får man pengarna tillbaka när man säljer den!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17