Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Lillronya- Fina A och E i BT! Gillar särskilt kombon med Katvig och Småfolk på E. Kalasbra ju!

Solouniko- Söt tjej i fina pärlplattorna! Vilken morgongympa  

Busbellan- Fina tjejen i BT! Varför är du osäker på klänningen? 
  • Duntoffla
    Pepper79 skrev 2011-02-11 11:29:13 följande:

Hej tråden!

Någon som sett de rosa molo/louie louis inspirerade leggingsen i rosa i stl 104 i sin Kappahl butik? Har de blå o A älskar dem. Skulle vilja ha de rosa men hittar de ingenstans.

Fina barn i BT

Hej hej!

Har inte varit på Kappahl på länge nu så jag vet tyvärr inte. Antar att du hinner få tag i dem själv innan jag kommer dit nästa gång
    lillronya skrev 2011-02-11 11:37:23 följande:
    Tack! Småfolk och katvig passar ofta ihop och det är så fint.
     Tror jag i princip aldrig mixat dem. Varför vet jag inte? N är så varm så jag kan aldrig köra tröja med T-shirt ovanpå och det är oftast det jag köper från Småfolk. Och vi har inte så många Katvig leggings/byxor längre.
    Värt att tänka på till framtiden med Lea...
    Busbellan skrev 2011-02-11 11:43:14 följande:
    Tack
    Den blir liksom aldrig använd, vet egentligen inte varför
    Tycker nog den modellen är lite stor i halsen
     Då tycker jag du ska sälja den. Plagg som man inte använder hyfsat direkt (om de passar i storlek) blir sällan använda och det är något som gör att det är så. Köp hellre ngt nytt som du använder.
  • Duntoffla

Undrar om det kommer upp mer byxor/leggings/strumpbyxor och strumpor från Katvig på LLM? Verkar ju lite skralt om det inte är några leggings eller strumpbyxor.

Får nog avvakta lite... 

• Duntoffla
    lillronya skrev 2011-02-11 11:52:43 följande:
    E tar på sej dubbla tröjor om jag sätter ihop de innan.
    A vägrar ju långärmat så där är det kört.
    Ja till Lea kan du matcha sen hur mycket som helst!
    Så här är fint tex. Fasrt vi skulle haft leggingsen med då ju.
    101105
    Åh det var fint! Fina A! Jag får börja kolla mer, är lite feg när det gäller matchat. Kör ofta mönstrat upptill och enfärgat nere. 

När ska det sluta snöa?? nu räcker det verkligen.
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2011-02-11 11:57:25 följande:
    och sluta blåsa.....
    Ja, det med. Sambon fastnade med bilen på vår lilla väg imorse och det tog 40 min för honom att skotta loss sig med hjälp av grannen. "synd" att jag var tvungen att passa kidsen
  • Duntoffla
    Kristyr- Fina barnen i BT! (inser att jag inte vet vad dem heter) Liandlo verkar himla fina. Är de av bra kvalitet?

Nu vaknar penntrollet här hemma.

CU 
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2011-02-11 12:24:51 följande:
    Duntoffla skrev 2011-02-11 12:05:54 följande:
    Kristyr- Fina barnen i BT! (inser att jag inte vet vad dem heter) Liandlo verkar himla fina. Är de av bra kvalitet?

Nu vaknar penntrollet här hemma.

CU 
    ja superhärligt tyg, men passformen är lite så då där.. och storlekarna. Tröjorna har korta i midjan och långa ärmar.. nått för Grekis son

Suitsen är nog små, eller iaf korta i kroppen. Passformen på suitsen är nog bättre än tröjan.

Men jag kan bara inte låta bli att köpa tröjorna för de är såååå fina. Man får ha dem en stl större, så blir de bra
    Så både suits och tröjor bör man gå upp i? 
  • Duntoffla
    ChokladMoshin skrev 2011-02-11 14:27:04 följande:
    Jag var ju så smart, mätte barnen på morgonen eftersom dom var i skola och på dagis när jag skulle till Lindex.
    Tog med pappret med alla mått men glömde ju måttbandet hemma, och surtanten på Lindex ville inte låna ut sitt....men det gjorde i och för sig ingenting för det fanns bara stl. 86, 104 & 116 kvar.
    Så det blev nätshopping idag i alla fall, där fick jag för att jaG TROTSADE SNÖSTORMEN OCH GAV MIG UT IGÅR.....
    Vad var det för suris? Insåg hon inte att hon kunde få SÄLJA lite? Ibland undrar man varför en del jobbar i affär...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17