Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2011-02-14 20:42:16 följande:
    Hmm nej det hette det nog inte för det var ngt mot halsbränna
    Vem vet, det kanske hjälper?

• Duntoffla
    Greksmurfen skrev 2011-02-14 20:59:43 följande:
    förresten.....sjuk ynklig make säljes .............
    DET är ju så man blir irriteraad på han....medan ja va borta med barnen så bad ja ham bara ta ut hunden på baksidan....inte ens det hade han orkat........GAAAAAAAAH å denna lågmälda stämma sen.....
    få hoppas han blir frisk snabbttttttttt..........orka inte ha hand om 3barn just nu....:P
    Haha, de har verkligen en förmåga att vara rätt ynkliga. TUR att det är kvinnor som föder barn. Män skulle DÖ.

• Duntoffla
    ChokladMoshin skrev 2011-02-15 08:51:42 följande:
    Gomoron
    Nån tycker vi har för lite snö, så det snöar lite här idag med......
    Fick finaste posten från Ajabaja igår, med sommarsuit i Bonbon och Confetti Star.
    Bonbon var sååå fint Hjärta
    God morgon!

Visst är det härligt med snö?

Vilken är Bonbon? 
  • Duntoffla
    solouniko skrev 2011-02-15 09:33:11 följande:
    Idag står termometern på -30 grader här INTE kul! Vi har ledigvecka och då brukar Milla gå på dagis tis-tors 10-14 men jag ids nog inte ens starta bilen idag så hon får vara hemma. Det gör typ ONT att andas ute Dom har lovat såhär kallt ända tills på tisdag, guud vad tråkigt alltså! Och jag har ju en massa paket jag måste posta också. Bläää för kyla!
    Nej fy! Det är aningens för kallt. Det går ju inte att vara ute då.  Tur vi inte har så kallt här. Har dock upplevt det några gånger norrut och det gör som du säger ONT.

• Duntoffla
    Bybo1 skrev 2011-02-15 09:59:23 följande:
    Godmorgon!

Ja här går man inte heller ut i onödan vi hade - 38 i morse Tyst Glad att jag inte behöver gå någonstans.
    Brrr....
  • Duntoffla
    LitenBlomma skrev 2011-02-15 10:03:01 följande:
    Mårning! Kikade på fina NS igår och Meja blev helt till sig och skulle prompt ha de jåååsa byxerna och jackan till. Får se vad mamman kan ordna, hon fyller ju snart 3
    Var ser man mkt av nya NS? Jag är nog rätt tråkig för jag brukar mest köpa byxorna och inte så mkt annat. 
    Bybo1 skrev 2011-02-15 10:11:24 följande:
    Har svårt att få ut den lilla hunden, han förfryser ju nästan bara av att stick ut nosen. Obestämd

Shoppade lite NS i går till stora pojken som är ca 112 cm och tog stl 120 men blir nu osäker hur pass stora dom är?  han har nu stl 110 i sina bruna o svarta army.. 

Jag som inte brukar gilla NS så mycke kände ett stort habegär i går när jag tittade. Förvånad
    Förstår hunden

Jag brukar ha en eller två storlekar större i NS än vad jag normalt har. jag gillar baggy
    Kristyr skrev 2011-02-15 10:10:31 följande:
    och lika gamma som min son Han blir 2½ i mars

2.5 års kontroll.... 3 år är det här.. fast kollade bvc boken och det står 2.5-3 år kontroll

Får se när han får gå på den.. BVC svämmas ju över av massor bebisar...
    Här är det också 3-årskoll. Inget alls mellan 1,5 och 3. Nästa blir väl 5 eller något
    FL Lisa skrev 2011-02-15 10:09:54 följande:
    godmorgon!men vad är det du säger? inte tusan kan det vara så här kallt i en vecka till. jag som ska vara ensam med barnen hela helgen...vi kommer ju typ klättra på väggarna alla tre innan halva lördagen ens gått.

Är hemma idag med småsjuk Alvin och vi håller redan på att bli lite smågalna och då är klockan bara 10. Kan bli en mycket spännande vecka med andra ord
    Hur mår Alvin idag?

• Duntoffla
    stökmamma skrev 2011-02-15 10:04:58 följande:
    ....så jag klagar inte med mina -17, vindstilla och ingen snö
    Dock har jag två febernissar hemma idag (och två huliganer ).. 
    Jag gnäller inte heller med -9, sol och det snöar lite fint så där

Hoppas att jag ska orka pallra mig iväg på en promenad snart och få Lea att sova i vagnen. 
  • Duntoffla

Är det fel på min bebis eller är det fel på Katvigsuiten? Mittenknappen går hela tiden upp (själva knappen verkar inte paj) i grenen och blöjan petar ut som en korv. Ska det vara så?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17