Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

h80 skrev 2011-02-11 21:11:29 följande:
    hur är vårens mössor i storlek??
    Vilka?
  • Duntoffla
    Mamma till Simon skrev 2011-02-12 09:29:22 följande:
    Gomorron!

Här har magsjukan letat sig in Rynkar på näsan Bara Simon än sålänge iaf.

Jag som skulle ha me&i visning hemma hos mej imorgon, så himla typiskt när det för engångs skull var några som kunde komma
    Åh nej! Hoppas att det går snabbt över och att ni andra klarar er.

Typiskt när du ska göra något speciellt  
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2011-02-12 18:46:35 följande:
    Läste i bloggen nu och vad fint hon skrivit!

Skolan kan vara hemsk! Det är så man ibland tvivlar på sin egen tankeförmåga..
    Har färskt i minne hur lärarna i våras påstod att M själv valt att vara utfryst.

Tur att skolan för det mesta är bra.
    Ehh? 

Ja, jag hoppas vi hamnar i en bra skola när det väl är dags. Tyvärr har närmsta skolan inte så gott rykte (där jag gick som liten). N står redan i kö till en annan skola som sägs vara mycket bra.
    jompa skrev 2011-02-12 18:55:12 följande:

Godkväll tjejer.

Hur går det för er på T och FB just nu? Är det någon ide att sälja nåt just nu eller inte?

Segt tycker jag
  • Duntoffla
    Smultronhjärta skrev 2011-02-12 20:13:07 följande:
    Tjo nu är det melodifestivalen men innan dess fick jag lov att ninja några måsten
    www.tradera.com/FODRAD-LUVTROJA-FRAN-SMAFOLK-...
    www.tradera.com/UNDERBAR-FLEECEJACKA-FRAN-SMA...

Risiga bilder men det står ju att de ska vara fina- hoppas på det, för jag är såld på grodlurven och äpplena fick följa med i farten
    Grattis! Hoppas att de är fina
  • Duntoffla
    Ocikatten skrev 2011-02-12 23:32:13 följande:
    Ha, ha, vi har missat melodifestivalen två helger på rad men läser här att jag inte ska gräma mig alltför mycket...

Lägger in två busfrön i BT, jag är inte så hippie av mig men älskar verkligen Småfolks velour. Nu kunde jag inte hålla mig längre utan Marcus har ett par 110/116 på sig och det funkar! Han är nu 110 cm och väger 20 kg - enligt BVC i fredags. Sen bjussar vi på en OT Henric i pyjamas som ställde upp sig så fint och ville vara med när vi fotat storebror (som dock inte kunde låta bli att busa utan är på väg att fälla stackars H!!)
    Båda snörvliga som bara den fortfarande...
    Tycker det är så tradigt med alla dessa deltävlingar." Det var bättre förr"

Fina killar i BT! Trist att de är snörvliga fortfarande.
    ChokladMoshin skrev 2011-02-12 23:37:01 följande:
    Vilka sötisar <3
    Hoppas dom kryar på sig.
    Fin shopping i BT! Jag har flera gånger kikat på eggplant men inte kommit till skott. Den är fin alltså?

• Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-02-12 21:06:31 följande:
    Vi ska sätta Ella på kö till friskolan här i stan så man i alla fall har det att välja på när det är dags
    Den är nystartad så man vet ju inte så mycket om den än.

Skolan Nora (och snart August) går på blir inte barnen från vårt område skickade till längre utan en annan skola dit jag inte vill ha mina barn, tyvärr finns inte möjligheten här att välja mellan de kommunala skolorna. De säger att man får välja i mån av plats, men det finns aldrig nån plats
    Ja, det går ju alltid att tacka nej om man blir erbjuden plats. Det är ju ett tag kvar men då den är poppis så är det lång kö och sen får man väl se hur man väljer om/när man får plats.
    lillronya skrev 2011-02-12 21:12:54 följande:
    Skulle vara den utflippade killen som jag inte ens minns namnet på.
    Busbellan skrev 2011-02-12 21:07:32 följande:
    Håller med dig, skitdåligt!
    Om det var så här dåligt förra helgen så gör det inget att vi missade det.
    Daniel från Idol?

• Duntoffla

God förmiddag!

Jag har ägnat morgonen åt att fota Tradera-saker. Segt. Och nu ska allt in i Pro-listern. Kul Not!  

Tjollabolla skrev 2011-02-13 10:27:21 följande:
    Tänkte på dig häromdagen så jag tog ett ute kort
     Oj, vilken skillnad mot hos oss.Så här är det här just nu

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17