Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Flock skrev 2011-02-13 18:49:45 följande:
    Vore så gulligt! {#emotions_dlg.flower}
    Min är oxå 104 cm nu. Har för mig att din lille är yngre än min och då tänker man automatiskt att de "ska"  vara mindre oxå.. Godis är född okt-06.
    Ja, Noel är född sep 07.
    Zvartaliljan skrev 2011-02-13 19:41:53 följande:
    läste om den där "gratis" hotellvistelsen och haken är att man måste betala frukost- och middagspaket på hotellet...olika pris för varje hotell men för de jag kollade på låg det på ca.750kr per person och natt....så precis så "gratis" är den hotellvistelsen
     Sån där kupong fick vi vid tillfälle (La redoute tror jag) men den blev bara liggandes. Dår blir sambons rabatter bättre med hotellnatt för 300 kr och sen halva priset på maten
  • Duntoffla
    Lalalong skrev 2011-02-13 19:46:55 följande:
    Ja, det lät som en liiite bättre deal
    Ja, fast det andra kan ju vara bra om man ändå tänkt bo på hotell och äta någonstans.
  • Duntoffla
    Ocikatten skrev 2011-02-13 21:35:48 följande:
    Ja, jag tycker oxå packandet är värst.
    Ja, urk. Skriva på påsar och kolla konton och sånt. Blää. Fast det är kul med pengarna Guld i mun

Nej, nu är det filmtajm här!

CU

• Duntoffla

God förmiddag!

Smultronhjärta skrev 2011-02-14 10:13:57 följande:
    Du kan köpa klisterark på t ex öb och skriver ut det själv på skrivaren. Sådana lappar har jag även om mina fixas från makens jobbCool
     Sitter de bra? Har iofs gjort det på de paket jag fått från dig Undrar om de fäster på Emmis lite mattare påsar?

Håller med om att det är gör-tradigt att skriva avs Kräks 
  • Duntoffla
    h80 skrev 2011-02-14 06:54:24 följande:
    GodmorgonGlad
    Tror ni det blir nån bättre rea på ajabaja o babyshop?
    Babyshop brukar ju ha bra rea, Ajabaja sådär tycker jag. Alltid sega som rackarn...
  • Duntoffla
    Flock skrev 2011-02-14 10:29:41 följande:
    Hoppar in och önskar er alla en härlig Hjärta Alla Hjärtans dag! Hjärta
    Tack detsamma! Åhhh, nu glömde jag ju kolla brallorna. Försöker memorera det till hämtningen i em...
    h80 skrev 2011-02-14 10:36:59 följande:
    babyshop har bara 40% på det jag vill ha Rynkar på näsan
    Men jag menar att de brukar väl utöka till rätt bra sen? Vad är du ute efter för plagg?
    stökmamma skrev 2011-02-14 10:34:31 följande:
    hellu brudar!

allaHjärtaHjärta  kramar till er alla!

själv ska jag in på Lindex idag och shoppa *harkel, viskar * hellu ditty  trosor
    Tack detsamma!

Haha...vad lustigt överstykningen försvann när jag citerade så nu lyser det HELLO DITTY  
  • Duntoffla
    h80 skrev 2011-02-14 10:44:47 följande:
    äsch jag kan inte citera

men det låter ju bra Duntoffla Glad 
    jag är ute eter lite alltmöjligt, leggings, byxor, bodies..........
    Jag har för mig det i alla fall. Upp till 80% men det kanske inte är på allt...Obestämd Håller tummarna!

Hoppas att jag får paket idag Väntar paket från Tradera och Petit Pure 
  • Duntoffla
    Flock skrev 2011-02-14 10:54:40 följande:
    Fel citering..
    Det är ingen fara! Kan förstå att det inte är det första man tänker på en måndag morgon..
    Haha...nej, jag glömde som vanligt hjälmen hemma och fick åka tillbaka och hämta den. Det man inte har i huvudet...
    stökmamma skrev 2011-02-14 10:52:21 följande:
    Men nu blev det så igen *känner mig väldigt blond idag* No offense!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17