Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Han har normalt 52/54 i andra mössor så dessa är stora i storlek. (har i alla fall varit förut. Har ju inte hunnit testa dessa nya)

• Duntoffla
    solouniko skrev 2011-02-15 11:04:58 följande:
    Ja när det börjar bli kring 40-50% får man passa på att fynda katvig Jag köper mest molo och NS på fullpris, resten får vackert vänta Älskar katvig på pyttisar men med tanke på takten dom växer i är det inte riktigt "värt" att lägga sååå mkt på nått som passar så kort tid. Men är det rea kan man shoppa med gott samvete
    Precis

Känns som om jag sällan köper några plagg till fullpris vare sig det är Molo, NS, Katvig eller Smårolk. Jag är rea-junkie
    Buttelina skrev 2011-02-15 11:11:06 följande:
    jag brukar med vänta på katvig brukar dock köpa hem nån liten mössa så jag kan njuta av färgerna hemma sålänge
    Ja, mössorna känns ok till ord pris
    Buttelina skrev 2011-02-15 11:11:33 följande:
    nä nu frukost och sen plugg

kramisar
    Ha det bra!

• Duntoffla
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-02-15 11:40:46 följande:
    Fick hem lila/lila Katvig idag i tröjor, suit och mössa, och HJÄLP vad underbara ränder!
    *kär*
    Jag måste nästan klicka hem lite Colibri också för det kändes som att ränderna passar med det printet.
    De ser verkligen jättefina ut. Du får gärna lägga in dem i BT så man ser färgerna lite bättre
    Everlonn skrev 2011-02-15 11:50:35 följande:
    Här damp det ner ett oväntat paket i lådan Hade helt gett upp att få tag på säljaren som jag vann en lila molojacka av! Mailat men inte fått svar eller kontonummer så jag kunnat betala..
    Idag låg den i lådan (eller ja, stack upp ur lådan )

Får maila och be om kontonummer igen då så jag kan betala den Men vad förvånad jag blev att den bara kom! Tungan ute
    Haha...skumt!  
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-15 11:43:42 följande:
    Tjejer!

Jag ska tradera här.... vad är bäst!? Avslut nu söndag den 20e eller vänta till den 27e!?
    Jag hade samma fråga häromdagen och Mammastök kom med ett bra argument för att ha avslut 20:e. Eftersom det är avslut 20:e på söndag och folk får lönen på fredag så tyckte hon att 20:e skulle funka bra. Då hinner folk köpa både på BB och lön ( de flesta säljare har ju typ 5 dagars betalning)

Jag la ut i söndags och de tickar på sakta men säkert. 
  • Duntoffla
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-15 12:10:24 följande:
    Jag hade nog ifrågasatt varför den inte var tvättad.... hur tänker man då som säljare är min fråga.... ja ja, alla är vi olika
    Duntoffla skrev 2011-02-15 12:02:44 följande:
    De ser verkligen jättefina ut. Du får gärna lägga in dem i BT så man ser färgerna lite bättre
    Haha...skumt!  
    Jag hade samma fråga häromdagen och Mammastök kom med ett bra argument för att ha avslut 20:e. Eftersom det är avslut 20:e på söndag och folk får lönen på fredag så tyckte hon att 20:e skulle funka bra. Då hinner folk köpa både på BB och lön ( de flesta säljare har ju typ 5 dagars betalning)

Jag la ut i söndags och de tickar på sakta men säkert. 
    Jo, det förståss... men o jag lägger avslut den 20e och man väntar med betalning till lön på fredagen så ser jag ju inga pengar innan mån den 28e... vill ha de undanstökat fortast möjligt efter avslut ju.... Får se hur jag får ihop de, lägger kanske lite på söndag och lite nästa söndag...
    Ja det är sant men dela upp det som du säger. Tycker folk brukar vara snabba på att betala
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-02-15 12:20:44 följande:
    Ska passa på att fota nu medan bebis sover.
    Buttelina skrev 2011-02-15 12:02:55 följande:
    men åhh bild!!
    Absolut! Är ju mitt prio ett nu medan bebban sussar i bilstolen.
     Precis! Du vet hur man prioriterar

Själv passar jag på att fota FB/tradera saker nu istället för att äta  
  • Duntoffla
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-15 12:28:48 följande:
    Jag har fotat hälften nu.... tar en liiiiten paus. Bara jag har bilder på allt i datorn så brukar de gå lättare att få till en auktion då och då.... Fast dom som ska ha avslut på söndag måste ju ut senast ikväll känns de som... Somnar T tidigt idag så kanske jag får till de
    Sen har du det roliga kvar...all text Jag ska in med lite mer ikväll. Hade missat lite.
    Kristyr skrev 2011-02-15 12:29:32 följande:
    lekmer har börjar med barnkläder.. Tungan ute

fast det var kanske en gammal nyhet..
     jag visste det inte. Måste spana
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-02-15 12:31:13 följande:
    Äta kan du gott göra en annan dag, få in mera shoppingslantar är viktigare naturligtvis!

Nu ligger det bilder i bildtråden förresten!
    Eller hur?

urfina ränder! Hjärta Det borde ju absolut gå att reklamera suiten. 

Ocikatten- Fina killarna i Safari och robotar!

Busbellan- Superfin kombo!

Pepper- Fina barn i Puzzel och robotar. Är inte så liiite avis på Puzzeltröjan

FL Lisa- Söta Helge i fina ränder och jäkla cool storebror! Cool

• Duntoffla
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-02-15 12:40:19 följande:
    Mmm, jättefina ränder! Måste nog ha leggings i den färgen + en colibri-body eller så.

Har slängt iväg ett mail till LLM nu med fotot på suiten så får vi se vad dom svarar.
    Ja, leggings vore fint men varför verkar de inte finnas i mindre storlekar?

Nä, nu ska jag slänga i mig lite mat medan det är lugnt och tyst här hemma

CU 
  • Duntoffla
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-15 13:32:52 följande:
    15 klara... men fortf sisådär 25 till eller nåt... plus lite pk kläder från me&i som jag borde gjort mej av med för lääääängesen.... SUCK vad tråkigt alltså!

Dessutom damp det ner en faktura från T på mailen nu... närmare 400 kr... BLÄ!
    Ja, det är sååå tråkigt att lägga upp. mycket roligare att få betalt Guld i mun
    Min faktura från T var på 680 kr Men då sålde jag en Odd Molly kappa bland annat. *fy för provisioner*
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2011-02-15 13:36:30 följande:

Hej hopp flickor.
    Sitter här och försöker lista den absolut nödvändigaste shoppingen

Nödvändig shopping? Finns det sån också?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17