Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2011-02-16 16:36:27 följande:
    åh herre jisses vilken bastant dam!! O jag som tyckte Mateo var stor när han vägde så mycket på 8-månaderskollen Men skönt att hon har lite o ta av så att säga Mateo fortsätter gå ner i vikt o är nere i 9,8 nu men eftersom han hade lite o ta av så överlever han ju...
    Haha...ja, hon brås på mor och far sin Och storebror. Tror Noel vägde något kg med vid samma tidpunkt.

Det är faktiskt rätt skönt att hon har lite hull att ta av. Om hon brås på Noel kommer hon jämna ut det senare. Han är ju inte direkt liten men inte så knubbig som förut.

Hoppas att Mateo ökar lite snart igen även om det inte ser ut som om det går någon nöd på honom. Tror ingen at mina barn någonsin minskat i vikt, bara ökat  
  • Duntoffla
    Greksmurfen skrev 2011-02-16 17:31:27 följande:
    go kväller=)

här har ja fyndat nere på name it de hade 75% i hela butiken =)..............var rät utplockat iag med fyndat massa fina leggings till melina i stl 74 å 80 perfekta basleggings hela 20kr st =På baströjor till axen stl 104 för hela 13kr st =P sen ullunderställsbyxor för 50kr=P.
    hmm tro ja råkade få med mej dublett i stl 80 leggings rosa å lila....

lillronya: såg så fina haremstukbyxor lite baggy sådär stl 152 tro du inte ngn av dina hade kunnat hadem ?!? fannsa mass i jeans i dem stl med... 75 % e ju alltid trevligt=).. måste dit igen imorn då ja la undan lite med.
    Najs med sån bra rea! Leggings för 20 pix är ju inte dumt.
  • Duntoffla
    stökmamma skrev 2011-02-16 17:25:48 följande:
    tack Hjärta

trodde det skulle bli lite bättre efter frisk luft (handla) men när jag kom  hem hade fröken spytt
    *t o l va farfar här*

tur man kan få sura av sig lite här Hjärta
    Åh nej! VIlken dag!
    WTF skrev 2011-02-16 17:05:32 följande:
    Hörrni, jag behöver lite hjälp. Är på jakt efter ett par bruna byxor med mudd nere, strl 80. Har kikat lite på NS men jag tror inte jag tycker det blir så snyggt med den storra mudden i midjan till body, eller? Har ni några förslag? Kanske helt enkelt ett par bruna leggings?
    Jag har ngn gång haft NS till body men det är helt klart snyggast med tröja till.
     *kramar*
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-02-16 18:54:30 följande:
    Tjolla: Underbara velour! och söta barn också såklart. vad duktig han är på att matcha Milo!

Ronya: Så fina Hummelkombos, alltså jag är absolut inne i en hummelperiod nu, älskar allt

Dunis: Söta Lea, vad stor hon börjar bli

Smilla: Åh vad fin Anton blev i lurven, passar jättebra i den färgen!
    Tack! Ja, hon växer så det knakar Fin shopping! Så ränderna är fina IRL? Jag kikade på dem men var lite osäker på färgerna. Är det hallonröd?

Smilla- Fina Anton i Molo-lurven. Tycker inte att det gör så mycket att den är lite stor. Då räcker den ner och värmer baken  Och fina Svea i härlig kombo. Jag har kollat på dockhusbodyn till Lea men inte vetat vad man kan matcha den till.

• Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-02-16 19:36:08 följande:
    Nåt mellanting mellan hallon och corall, kan knappt beskriva den
    Ok, tror faktiskt att jag fattar

Helle- Fina Gustav i BT!  Han har så himla fina ögon den killen
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2011-02-16 20:45:14 följande:
    Japp i suit. Hmm kanske kortärmad body? Inte säker. Vi har en 74:a suit som är på G att flytta När du ändå ska handla menar jag
    Ahhh! Jaaaa  
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17