h80 skrev 2011-02-16 10:14:07 följande:
jag kommer inte heller in på min bank.....suck......det har varit så sen 06 imorse. Har du också handelsbanken?
Japp! Ok, då är det något knas med hela deras system då med andra ord. Surt när jag skulle försöka posta då jag ändå ska iväg.
Tjollabolla skrev 2011-02-16 10:21:55 följande:
Hej flickor!
Idag har jag och Lia inventerat växalådan... Alla suits i 80 åkte fram! Dom är nog ganska stora dock, men hon är ju faktiskt 1 år så jag tycker det är på tiden! Hon var 76 lång på 1årskollen i måndag, men suitsen är ju gigantiska i storlek. Klänningarna i 74/80 får ligga kvar i växalådan, dom räckte henne nästan till fotknölarna... Så trist, dom lär väl passa lagom till sommaren. Har jag tur passar dom i höst men det är väl tveksamt. Hade iaf bara 2 långarmade. Babyklänningarna i 68 la jag undan med, åhhh vad hon börjar bli stooor

.
Min kompis använder oxå dom där taggit, tycker dom är verkar vara super, man behöver ju varkens skriva eller sy. Själv namnar jag inte kläderna

. Förskollärare och allt!

Men det är bara Milo som har sådana kläder på vårt dagis och han har aldrig blivit av med nåt och han byter sällan kläder eller tar av sig kläderna på dagis heller. Ytterkläder, skor och sånt namnar jag.
Tycker särskilt Molos suits brukar vara stora. Lea kan ha en del 68:or men ex den jag fick av dig bla (lilarandiga) är fortfarande stor. Jag undrar om alla Leas kortärmade klänningar kommer vara lagom nästa vinter typ. Det ska bli kul att se vad hon väger idag på BVC. det är ju mer än en månad sen sist.
jag ska sätta fart nu. jag ska på massage medan mamma passar Lea och sen är det BVC och koll hos läkaren