Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mamma till Simon skrev 2011-03-10 10:36:48 följande:
    Vad fint rummet blev, bara längtar tills vi ska göra Mollys, hon tog över Ludvigs rum så där är det beige/brun tapet med vita moln och en bård med tåg på Kräks förstår inte vem som valde den Drömmer
    Tack!  Man hinner ändra smak rätt mycket på bara några år. Jag är visserligen fortfarande nöjd med Noels limegröna tapet med vita stjärnor på från Midbec.

Nu ska jag dra fram snabeldraken här och sen lämna feberskruttan hos mamma medan jag handlar.

CU 
  • Duntoffla

God morgon!

Hemma med 2 febriga barn. Känner mig rätt trött efter en helg med Andreas familj boende här (hälften av dem i alla fall) , överraskningsdag för svärmor och namngivningskalas med febermaja uppepå det. SKÖÖÖÖNT att det är måndag

• Duntoffla
    FL Lisa skrev 2011-03-14 10:00:53 följande:
    gissar att det var deras FB-erbjudande om att köpa 4 plagg och betala för 3
    Ah, det missade jag.
    FL Lisa skrev 2011-03-14 10:01:24 följande:
    jobbigt med två sjuklingar. Hoppas dom kryar på sig snabbt.
    Tack! Noel verkar rätt pigg ändå. Lea är nästan värre då det är svårt att underhålla henne. Nu har hon haft feber sedan i onsdags, det går ju aldrig över...
  • Duntoffla

God förmiddag!

Hemma idag också med febriga barn. Ute är det fint väder... Synd att det är så isigt annars hade jag packat ner dem i dubbelvagnen och tagit en promenad.

Zvartaliljan skrev 2011-03-15 08:54:14 följande:
    Godmorgon

Hinner inte kika in här så ofta längre, medvetet val då jag försöker att inte shoppa mer till barnen...brände pengar på brudklänning igår kväll istället Tungan ute
     Åh spännande! Kan du inte visa bild sen?
  • Duntoffla
    Kristyr skrev 2011-03-15 10:57:18 följande:
    lite kallt ute men solen värmer skönt
    Ja, det ser supernajs ut i solen. Här verkar det vara rätt vidnstilla också. men men...jag får vackert se solen genom mina skitiga fönster
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2011-03-15 11:49:25 följande:
    Hej hopp flickor.
    Här har vi också underbart väder idag, +7 grader och strålande sol, nu känns det verkligen som att våren är på g. Hade  hoppats på en härlig dag ute men Meja vaknade med feber, IGEN, först feber i 4 dagar sen feberfri i 2 dagar och nu är den tillbaka igen, jag blir så TRÖTT på detta.
    Tradigt! Här har Lea haft feber sen i onsdags. Idag verkar det dock liite bättre men då har Noel rätt mycket... segt...
    Kristyr skrev 2011-03-15 11:51:09 följande:

Vindstilla här med..

Hade tänkt att gå en promenad och söva lillasyster och sedan sitta i solen, men det går inte så bra. kl 15 har jag besiktning av lgh, då kan jag inte vara ute ju.. måste röja liiite innan med.

Så surt att vara inne när det är så fint ute Obestämd

• Duntoffla

God morgon!

För tillfället har Noel däckat på fårfällen och Lea sover i vagnen. Njuter av den korta stund det varar...

Känner att jag knappt hunnit vara här senaste dagarna med namngivning, överraskningsfest, huset fullt och sjuka barn.

Uppdatera mig tack! Något nytt som kommit ut? 

• Duntoffla
    Mamma till Simon skrev 2011-03-16 10:22:34 följande:
    HEj hej!
    Tror inte du har missat något faktiskt Obestämd
    Gick namngivningsfesten bra?
    ängeln83 skrev 2011-03-16 10:17:10 följande:
    Godmorgon flickor.
    Här tog vi låååång sovmorgon idag, idag är Meja feberfri, hoppas vi slipper febern på ett tag nu. Idag är hon sitt överbusiga jag igen
    Åh vad skönt att febern försvann igen
    Ja, det gick jättebra. Synd bara att hon inte var helt 100 själv. Är skönt nu när alla rest hem och man får ha huset för sig själv igen
    ängeln83 skrev 2011-03-16 10:17:10 följande:
    Godmorgon flickor.
    Här tog vi låååång sovmorgon idag, idag är Meja feberfri, hoppas vi slipper febern på ett tag nu. Idag är hon sitt överbusiga jag igen
     Vad skönt! 
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17