Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Och apropå OT så fortsätter jag med att vara så där fånigt stolt över Noel. 2 gånger de senaste dagarna hemma har han gjort 2:an på pottan. I går sa han " jag är nog lite bajsnödig mamma, jag vill gå på pottan" . Trodde inte att jag någonsin skulle vara stolt över lite bajs

• Duntoffla
    Mammastök- Vad fin Stella blev i Molo tunikan/tröjan! Toppenbra ju.

Liljan- Håller med dig om de gröna äpplena. De är sååå fina. Söta barn! Hoppas att ni mår bättre nu. 
  • Duntoffla

Är det några av er som nyligen sålt på Tradera som haft problem med de automatiska vinnarmailen?

DEt är nu 3:e personen som kontaktar mig som inte fått mail medan hälften verkar ha fått det. Skumt! 

• Duntoffla
    Ocikatten skrev 2011-03-02 19:46:50 följande:
    Jag har bara problem med att jag inte får mail om att auktionen gått ut eller liknande...
    Får du inga mail? Menar du på dina auktioner eller påminnelsemail om auktioner du lagt i minneslistan?
    Kristyr skrev 2011-03-02 19:48:50 följande:
    jag lär märka det, har avslut ikväll om 15 min

• Duntoffla
    Ocikatten skrev 2011-03-02 20:20:26 följande:
    På mina auktioner, minneslistan verkar funka ok. Har sparat om min mailadress och kollat så allt är bockat i rätt. Nu sist fick jag på en eller två av tio auktioner och då kom mailet dagen efter avslut!!
    De mailen tycker jag mest är jobbiga. Brukar radera dem eller flytta dem snabbt. All info står ju på Tradera :)
  • Duntoffla
    Ocikatten skrev 2011-03-02 20:43:55 följande:
    Bara väl att klicka sig igenom alla butiker som säljer?

Ja, jag vande mig av dem mailen ganska snabbt! *ha ha*
    Men vilka gör det då? Har dålig koll. Vet Kidzshop och Babyshop typ
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2011-03-02 20:53:26 följande:
    Godkväll flickor.

Nu är äntligen båda barnen i säng. Meja hoppade över middagsvilan idag så hon var inte svår sövd men Liam ville vara uppe med mamman en liten stund

Vad händer här?
    Det händer typ INGET Alla drog när jag kom
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2011-03-02 21:21:41 följande:
    menar du dom ljusa förresten? eller höstens?
    de ljusa som kom för något år sen
    Zvartaliljan skrev 2011-03-02 21:26:10 följande:
    Och här är jag...kan inte sova...vakar över två kräksjuka barn varav det ena hamnat på sjukhus varje gång hon fått kräksjukan o den andra aldrig haft kräksjukan innan så jag vågar nog inte slappna av inatt...måste försöka undvika att F får det nu med, men han verkar ha en stålmage...
    Denna veckan har ju börjat underbart för mig Kräks vad kommer härnäst liksom...huset börjar väl brinna eller nåt typ...

Tips på hur jag får bort fläckar av tuschpenna förresten? Från en Katvigtröja
    Usch era stackare! Krya på er!

Noel hade ritat på en Katvig velourtröja med en CD-penna och jag gnuggade Vanishgel  på fläckarna och lät ligga över natten. Tvättade sedan med Vanish i maskinen och de gick bort

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17