Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2011-03-02 21:20:50 följande:
    jag vet Tungan ute
    Gillar inte att se muddarna
    ängeln83 skrev 2011-03-02 21:08:19 följande:
    Meh, så oförskämt
    Verkar ganska så lugnt på online överlag tycker jag. Bara jag som bojkottar tv:n framför datorn?
    Nope, jag med. Fast vi ska snart kolla på en film. om bara Andreas vaknar. Han somnade visst i Noels säng
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-03-02 21:37:08 följande:
    Hej på er, vad händer här ikväll då?

Själv har jag suttit här och läst innehållsförteckningar på olika saker och inser hur mycket hon inte kommer kunna äta.
    Till och med i marabou mjölkchoklad kan det finnas spår av veta Skrikandes
    VAd har jag missat? Är någon allergisk?
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-03-02 21:52:10 följande:
    Ja, jag antar att det är värst i början, innan vi kommit in i det. Just nu ser man ju bara allt hon inte kan äta
    Ja. Efter ett tag kommer det sitta som rinnande vatten. Nu är ju gluten "värre" men förut när vi trodde Noel var komjölksproteinallergisk så var det lite meckigt i början men satte sig snabbt. Nu när han kan dricka vanlig mjölk så föredrar han Oatley

Butte- snål som jag är vill jag ha ännu mer rea Med frakten blir det nypris men tack ändå
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2011-03-02 22:03:58 följande:
    ja då får du nog vända dig till fb eller t. jag väntade hur länge som helst på rea men fick till slut betala 300 för dom.. och nu finns där bara ett fåtal kvar :-/
    Ja, jag får nog göra det. Eller leta andra sorter på T. Måste kränga de har jag först tror jag. De passar ju fortfarande. 
  • Duntoffla
    Jennysofi skrev 2011-03-03 07:08:39 följande:
    Godmorgon dansktjejer!
    EN FRÅGA: Använder ni leggings till era pojkar? Tex katvig leggings till en tröja eller body? Eller tycker ni det blir "flickigt" (Inte för att det spelar någon roll igentligen). Ni förstår kanske vad jag menar. Funderar på att köpa katvigleggings till min kille på 10 månader eftersom de passar så fint till många småfolkströjor tex.  Så fina färger.
    Jag använder ibland leggings till min son fortfarande och han är 3,5. Iofs blir det mer som långkallingar under overall eller som skrota omkring hemma plagg. Hade han varit så där liten skulle jag nog använda det ännu mer.
  • Duntoffla
    Mawe123 skrev 2011-03-03 07:50:14 följande:
    Min kille är 3½ och när jag inventerade garderoben sist var där nog 12 par leggings. Vi använder det flera gånger i veckan här. Tycker inte att de känns särskilt flickigt eller så..
    Han har molos mönstrade leggings, katvigs randiga och IdaT leggings med djur, alla är unisex tycker vi.
    Han har förresten ett par leggings med lilleskutt från Lindex också - men jag blir alltid så besviken på Lindex print Skrikandes
    De ser såå fina ut i affären men, i sonens garderob finns det två plagg där trycket/printet blekts och blivit fult på studs och det är de enda två Lindex plaggen..
    Ja, Lindex print blir ofta lite fula tycker jag. Däremot gillar jag velourisarna och de enfärgade leggingsen.
  • Duntoffla
    CamillaJ skrev 2011-03-03 09:40:57 följande:
    Duntoffla - Söt tjej i fina molo lurven i bildis !!! Hur gamal är hon ?

Idag på morgonen beställde jag fina suiten från småfolk den nya åh va fin hoppas den är det IRL med !!!
    Tack! Hon är 7 månader nästa vecka.
    Maliten skrev 2011-03-03 10:25:16 följande:
    God förmiddag!!
    Vackert väder idag också. Lovely!!
    Var på Pomp de lux party igår och blev glatt överraskad över deras kläder! Så fina festkläder om man ska på dop, bröllop eller till examen. OCH bra priser. Påminde nog lite om MAT...
    Så letar ni finkläder kan jag varmt rekommendera Pomp de lux.
    Ja, de är verkligen fina. Synd att de inte finns i mindre storlekar bara
  • Duntoffla
    Busbellan skrev 2011-03-03 20:14:46 följande:
    hmm, nu ska vi se om jag kommer ihåg allt

2 par svarta safari
    2 par harem
    blå wct byxor
    rosa wct byxor
    blå wct jacka
    rosa wct jacka
    röd/vit randig tröja
    blå/vit randig tröja