Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr
    Vikkan76 skrev 2010-11-26 09:03:50 följande:
    Busbellan skrev 2010-11-26 08:54:01 följande:
    Är inte heller så imponerad faktiskt.
    Det enda jag hittills kan tänka mig är denna
    www.houseofkids.dk/products/PopUpImage.aspx?p...
    Tror den kan vara fin på August till hans grå NS
    Godmorgon tjejer!

Såg också nyheterna inne hos houseofkids och jag blev inte heller imponerad. Hade nog förväntat mig något annat.

Bondgården är ju söt till de mindre barnen, tågtröjan kommer min son gilla men tjejernas kollektion var det inte någon som jag kände att DEN vill jag köpa.

Graffittiprintet tyckte jag var apfult. Jag har dessutom fått sälja nästan alla print jag köpte i höstas (oanvända) för att min dotter helt plötsligt blivit väldigt envis och vägrar ta på sig kläder som inte är rosa. Blott 3 år. Hur ska detta sluta måntro?
    lillronya skrev 2010-11-26 09:02:08 följande:
    Åh de vilda djuren är ju tokfina!
    tycker de är lite för mörka...
  • Kristyr
    Vikkan76 skrev 2010-11-26 09:10:02 följande:
    Denna var fin! Men gärna hellre i helprint än randiga armar.

Tycker ni inte också att Molo lurvarna har lite tråkiga färger, eller ja, att de bara upprepat sig?!

Jag blev inte sugen på någon av dem. Rynkar på näsan
    jo x2
  • Kristyr
    Everlonn skrev 2010-11-26 09:19:26 följande:
    Ska bli spännande att se vad Stormis och co kommer hem med från Katvig idag  
    ja
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2010-11-26 10:25:15 följande:
    haha ja du.....mama å syrran ha hjälpt åt att ha henne sen kommer dem till praktiken när hon ska äta =P.... sen har hon fått vra med 2 dagar med ...lite mer stressande å ha med henne men det fick gå, hade ingen passning till henne....
    duktig som orkar plugga (ha praktik) när du har en bebis och en tvååring, hade nog inte orkat med det.. *pust*
  • Kristyr

Grekis> Ja iof skönt att slippa lån. Men nej inte plugga det har jag fått nog av.. *rys* Det var endå 5 år, snart 6.. vill inte göra det. Spec inte när man är hemma med barn. Men du är duktig som har motivationen.

*haha* ha växalådan hemma hos mamms

• Kristyr
    Everlonn skrev 2010-11-26 14:24:39 följande:
    Åhh kan dom inte komma hem snart från Katvig! Är ju såååå nyfikenDrömmer
    ja.. när öppnade det? Fast de lär väl inte komma förrän sent...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17