Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Fick MAT vantarna igår från funkybaby som jag beställde på 50%. De verkar lovande. Sonen var varm om händerna när vi kom in idag Iof bara 4-5 minus ute, men han är jämt kall nästen oavsett temperatur och vantar när han är ute. Dessutom var det riktigt lätt att få i tummarna med dragkedjan på ovansidan av vanten!

• Kristyr
    Busbellan skrev 2010-12-03 15:09:35 följande:
    Åh hur kunde jag missa det erbjudandet, barnen behöver vantar och jag är sugen på att testa MAT
    De tog säkert slut ganska fort.

Beställde även ett par rockfella jeans. Är inte sånna nått för din smalis? De var verkligen tajt/smal passform men så mjuka...
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2010-12-03 15:24:23 följande:
    Kan säkert vara nåt, har haft en klänning och en kjol från Rockafella till henne och båda satt super
    Får nog testa jeansen kanske
    ChokladMoshin skrev 2010-12-03 15:17:47 följande:
    LÅter lovande
    RååSa BuBBlan skrev 2010-12-03 15:06:47 följande:

hej hopp!

Idag känns allt lite bättre, aningens varmare både ute och inne och jag har faktiskt fått sova i natt åxå, dock ingen vinst på trisslotten idag

Va skönt Solig

La åxå en order där i morse men jag har inte fått nån orderbekräftelse, skitmysko Obestämd

Hoppas de är bra.... och klarar några (många) minusgrader.. isf vet jag vilka vantar det är som gäller i framtiden.. Skönt om vantproblemet löst sig, till min kille med kalla händer.
    Fantastiska Skatt skrev 2010-12-03 15:42:39 följande:
    Inte testat dom till sonen men klämt och känt och de är just som du säger supermjuka och smala i modellen (därför jag skippat dom till min ngt runda grabb)

Hej tjejer!
    Låååång fredag idag Kräks
    Liva upp stämningen åt mig
    Näe en rundis får inte plats i dem
  • Kristyr
    Fantastiska Skatt skrev 2010-12-03 16:51:53 följande:
    - "hjärtat draa iiiin magen sa mamma"
    så där ja, bra!
    så andas du bara försiktigt idag så inte knappen går upp.
    tänk på att inte äta så mycket till lunch så magen sväller, då kan det bli lite problematiskt .... sedan vore det bra om du kunde hålla dig från att gå på toa tills jag hämtar dig om 6 timmar .... jag tror nämligen inte fröken får på dina jeans igen och det vore ju en smula synd .... Drömmer

Nej, knubbis här hemma kör mer på Loose fit-modellerna

Då får inte leka idag heller.. sitt och var fin på en stol.
    Kryper du på golvet kommer gylfen gå upp och då kan fröknarna inte knäppa
  • Kristyr

Åhh nu har storebror vuxit ur några fina gamla småfolkisar... dagen dilemma ska man spara till lillesyster eller ska man sälja.. *hmm* Det  är såååå svårt. Det är ju kul att köpa nytt åt henne sedan...

• Kristyr
    Kristyr skrev 2010-12-03 20:33:01 följande:
    Åhh nu har storebror vuxit ur några fina gamla småfolkisar... dagen dilemma ska man spara till lillesyster eller ska man sälja.. *hmm* Det  är såååå svårt. Det är ju kul att köpa nytt åt henne sedan...
    inte på långa vägar att jag kommer spara allt till henne, men vissa guldkorn känns kanske kul att spara...*hmm* Men frågan är sedan kommer jag sätta på henne dessa sparade kläder.. Drömmer
  • Kristyr
    Mamma till Simon skrev 2010-12-03 20:34:24 följande:
    spara den/de du gillar bäst och sälj resten, du kommer säkert ändå köpa nytt sedan till henne Glad
    Mamma till Simon skrev 2010-12-03 20:34:55 följande:
    antagligen inte
    Jag har bara tänkt spara nån girly tröja... gamla småfolkisar resen kommer åka, men det är även svårt med de gamla fina "girly/unisexa" tröjorna...
  • Kristyr
    Helle skrev 2010-12-03 20:41:00 följande:
    God kväll

OT, men jag försöker spåna lite julklappar till barnen. 2 /12 och 4 1/2 - båda killar. Främst är jag ute efter småpresenter till morgonen då "snör-tomten" kommer. Ni brukar ha bra tips här ... please ....  
    Min son (2 4mån) ska få en bamsetidning på morgonen och en pippifilm och kanske en astrid lindgren cd.
  • Kristyr
    Mamma till Simon skrev 2010-12-03 20:41:14 följande:
    men spara de då, du kan ju alltid sälja dem sedan när du inser att de inte kommer på, bättre det än att du ångrar dej
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17