Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2010-11-29 19:31:21 följande:
    Bra! Jag gillar förvisso Ida T men skönt ändå med materialet i andra byxor som "andas" bättre.

Åhhh, har köpstopp till 1 dec och sitter på händerna...hårt!

Matador;

"Passa på, här kommer en rabattkod som är oemotståndlig. Ange "snö" för 40% rabatt! Erbjudandet gäller allt i hela webbshopen och fram t o m fredag 3 december! Välkomna!"

www.matadorkids.se/index.php
    tycker nästan synd om de barn som springer runt i galonisar som är stora som hus och sedan stora gummistövlar som låter flopp flopp när de springer

Här är det skalkläder och vattentäta kängor och sonen har under hela hösten vart torrast (helt torr) när han kommit in... (det han har i "galonmaterial" är sydvästen )
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-11-29 20:30:26 följande:
    Fick samma duktiga känsla här med.
    har lyckats hitta höstens bambitröja som jag ska köpa till lillasyster för ord.pris som jag lägger pengarna på istället
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-11-29 20:41:22 följande:

Ska du inte invänta erbjudande?

Roligt när man hittar något man gärna vill ha.

nja vet inte om jag vågar, har bara hittat den på två ställen (den verkar vara slut typ överallt) var av ett har den stl jag tror jag är ute efter....
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-11-29 20:48:49 följande:
    Ja men då är det väl bara att köra på?

Här får inte köpas nnågot alls förään här har sålts en del.
    ska lägga ut lite nytt på T i morgon har har sålt lite på FB och det är FB pengarna som blir till tröjan tror jag. Hoppas jag hinner foto lite/mycket använda kläder och lägga ut på T till mellandagarna...
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-11-29 20:48:49 följande:
    Ja men då är det väl bara att köra på?

Här får inte köpas nnågot alls förään här har sålts en del.
    jag kör på och beställer den i morgon på dagen....Drömmer
  • Kristyr
    RååSa BuBBlan skrev 2010-11-29 21:04:38 följande:
    Go kväll!

Ensam hemma och ruskigt hoppingsugen Drömmer

Nåt bra erbjudande nånstans?
    40% hos matador med kod snö

50% på molo ytterplagg hos zillen kod molo tror jag.
  • Kristyr
    RååSa BuBBlan skrev 2010-11-29 21:12:48 följande:
    Molo lurvis jacka i 68, när kan en liten ha den måntro? Vid vilken ca ålder alltså..
    lillesyster skulle nog kanske kunna ha 68 nu.... eller inte höstens kanske de är lite små. Hon blir 7  mån i helgen.

Hon har 80 i höstens och 74a i vårens med uppvik eller tröja över händerna, det behövs när det är kallt ute.
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-11-29 21:03:42 följande:
    Ja just det, då kanske man skulle slänga ut lite.
    Kristyr skrev 2010-11-29 20:53:07 följande:
    jag kör på och beställer den i morgon på dagen....Drömmer
    Ja gör det!
    x2
  • Kristyr
    Zvartaliljan skrev 2010-11-30 11:01:52 följande:
    Här har jag också en "sjukling". Han har feber och jättegnällig o klängig men inga andra symtom...mer än att han håller på o få FYRA tänder samtidigt! Han har ju inte ens fått upp sin första riktigt än, utan nu är 4st på väg upp. Samma som med Maia...hon fick också tänder jättesent men så kom alla på en gång!! Stackarn verkar ha så ont
    storebror var med sen.... minst 2 tänder i taget hela tiden... sååå jobbiga nätter.

Men nu har han fått alla tänder och börja sova riktigt gott om nätterna..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17