Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Pepper79 skrev 2010-11-26 14:36:12 följande:
    Vilka är det som är iväg till Katvig idag? Är det Stormis och Smultron bara?

Ser redan fram emot vårens salger så jag kan åka då. fast många månader kvar tyvärr.

Hoppas på bra adventskalendrar och mellandagsreor
    hoppas med på bra adventskalenderar även om det kanske eg inte behövs så mkt nya kläder.. Drömmer men om det skulle vara nått superbra billigt erbjudande är det nog okey..
    har inget från höstens molo kom jag på, eller jo två lurvar mer inget annat. Skulle kunna tänka mig nån regnbåge och nån liten bambigrej...
  • Kristyr
    Everlonn skrev 2010-11-26 15:13:08 följande:
    Tjyvläst lite hos danskorna om KatvigsalgenDrömmer Verkar som priserna stigit..igen!Obestämd Men att det fanns stövlar där blir jag glad över Hoppas bara att de fanns i rätt storlek

3 med print for 275kr ( der er det "nye" små æbleprint i lilla eller grøn og meget med striber )
    3 ensfarvet for 200kr 
    3 velour for 450kr

Der er masser af tøj, gummistøvler, strømper/busker, og lidt jakker og nogle soveposer.

Intet sengetøj eller regntøj

Næsten ingen kø ved betalingen her kl 11.00 
    Et udemærket lagersalg, dog i den dyre ende.

hmm då blir ju sakerna med print (inkl ränder?) inte så billigt Obestämd
  • Kristyr
    Everlonn skrev 2010-11-26 15:20:53 följande:
    Nix..dumma katvig att höja priserna igen! Det är ju dom enda som höjer..IdaT och Molo ligger ju på samma priser år efter år..

Jag har mest efterfrågat stövlar och mössor så jag håller tummarna för nåt kul  
    har efterfrågat randig i leggings långärmat och kortärmat... så får se vad det blir... bonus med strumpor och en mössa....
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-11-26 19:14:02 följande:
    Den var väl skapligt dyr måste jag sägaObestämd

Fanns i princip inga leggings, eller ja iaf inga som man hittade matchande tröja till (förutom ett set som jag fick tag på) Höjda priser, inga mössor,ingen velour nästan. Jag köpte knappt något ord. pris (7 plagg) en massa stövlar, finfin overall, cykelhjälm men däremot en hel del fynd på 2 sort.
    åhh vad trist..
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-11-26 19:28:26 följande:
    lillronya skrev 2010-11-26 19:17:12 följande:
    Låter som att du fått tag i en hel del fint iaf.
    Vill se.
    Hade gärna fotat- dock har maken sålt objektivet Får se om jag kan fota med mobilen imorgonDu fick en långärmad tröja(lilagrön( till A, en grå/turkos och en grön minapple t-shirt, ett par lila/gula leggings, ett par rosa/lila(?) leggings, en lä rosa/rosa, en lila/eggplant långärmad till E samt en lila miniapple till henne. Fick köpa det som fanns att tillgå i diverse storlekar
    Det blir  bra Hjärta trist att det var så dåligt bara.. då känns inte katvig salg tyvärr nått att satsa på Obestämd
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-11-26 19:35:21 följande:
    nope- detta var nog troligen min sista..vågar ju inte säga aldrig
    Det verker ju bara blir sämre och sämre.. synd det.

*haha* tveksam som man ska lita på när du säger den sista
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2010-11-26 19:39:39 följande:
    Oavsett så är jag ännu en gång glad att jag har en tös- annars hade jag kommit hem med ytterst lite
    Duktigt stolt att jag inte köpte en enda suit!
  • Kristyr
    h80 skrev 2010-11-26 19:58:40 följande:
    är det nån som har beställt från funkybaby sista tiden? jag beställde förra veckan o fick ett mail i söndags där det stod "din vara har packats o kommer att skickas under morgondagen". Borde det inte ha kommit nu??
    mailade henne häromdagen och då hade hon inte skickat mitt paket tror det var i onsdags. Hon hade fåt tokmycket ordrar (vad konstigt med så bra priser )
    Smultronhjärta skrev 2010-11-26 19:42:20 följande:
    Fast 4 par gummistövlar kanske borde dra ner den braiga känslan, har köpt stövlar på varenda salg..hur många par behöver ett barn??Drömmer
    *haha* det känns ju så där...Obestämd A har två i två olika storlekar och det paret som passar använder han aldrig. de behövs inte när han har andra vattentäta skor...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17