Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

xmari skrev 2011-01-18 21:18:01 följande:
    Får en hel del kläder från svärisarna, typ Burberry och Polo Ralph Lauren. Dom går alltid högt. Använder aldrig de kläderna så det är säkert billigt för dom men men. Sen är det ju Pop som nästan alltid går bra.
    aha...
  • Kristyr
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-18 21:25:37 följande:

Hej tjejer

Åååå va det är mysigt med bebis hemma Hjärta

Då får man börja kolla på alla fina flick Molosar igen då   Jag som riktat in mig på pojksidan sååå

Men då slapp det bli en råsa pojke som det var på väg att bli och bli en fin lite söt råååsa tjej istället
  • Kristyr
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-18 21:31:29 följande:
    Hoppas det finns liiite kvar på rean nu så man kan köpa på sig lite mer rååååsa Drömmer Finns många fina girly molosar jag skulle vilja ha!
    kan det inte finnas nått kvar till bra pris på ajabaja?
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-01-19 12:31:18 följande:
    Sån telefon hade pappa med. Han var ju väldigt inne då. Tror han betalade typ 23 000 för den. Galet! Över NSM-nätet eller vad det hette
    LitenBlomma skrev 2011-01-19 11:57:40 följande:
    Är det skillnad på de råsa ränderna i Colibri? På vissa ställen ser de neoniga ut och på andra ser de bara råååsa ut. Är denna i neon?

www.busochrackartyg.com/product2160/category1...
    Neon enligt de som köpt printet. (jag har ju det men inte med ränderna på) Synd om du frågar mig...
    NMT
  • Kristyr
    Ms Ms Kanga skrev 2011-01-19 13:21:05 följande:
    Hur är hösten lurvfleece overaller i storlek? Min Lillfis har är på väg att växa ur 68 i kläder men nu har jag hittat en storlek 80 på rea - blir det tokstort - ska jag fortsätta att leta efter en 74 istället?
    små, den är som en 74 den blir nog bra
  • Kristyr
    ChokladMoshin skrev 2011-01-19 18:34:06 följande:
    JAAAAAAAAAAAAAAAA!!
    Vann budgivningen, skam den som ger sig
    Så JÄ....................A Glad just nu!!
    grattis!
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2011-01-19 21:42:26 följande:
    gör det=)...
    ge det en cahns å låt henne gå som sagt 15 timars=)..kan säga att maxen vaknade med mkt på näterna när han började , likaså blir det så om han haft paus från dagis å kommer dit igen. berror antagligen på att han bearbetar så mkt nya intryck undernatten.

just ja har gjort stor HKLÖÖ idag =P stooooooooor fyndant POP =).... dem ändrade priserna idag istället för imån P så ja fick försmak haha.....ja som inte skulle shoppa mer juh =P....
    byxorna kostade ju max 100kr typ=P (425ord)
    har tagit bild=P, blev till max: ett mjukissett, 3jeans, kalosonger 4st, å til melina en hel del i stl 74...men kort å gott mkt =P hahaha
    sen väntar mej post från ajabaja =p hämta ut den morn ...mums med molo=)
    åhh då kanske man ska orka ta sig ut och låsa upp bankdosan i morgon och kika förbi ett pop..

var det urplockat eller? (skiljer sig iof från pop till pop men..)
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2011-01-19 22:05:47 följande:
    ja här fanns det massa =P....dregel... syrran fick släääääpa ut mej hahahaha =P... hade lätt kunnat handla mer, hade dock velat ha färgade manchesterbysor till maxen men det fanns inte =(..stl 98. fanns bara rosa å dem hade nog inte maken accepterat. men jeans å andra bycor å tröjor fanns dt gott om=)...älskar å fyyyyyyyynda ngt speciellt du letar efter?
    näe jag letar inget spec eg. Behöver nog inget... men köpa nått nytt och kanske byta ut lite dagmammekläder De börjar lite små med...

Eg är det väl t-shirtsjakt som gäller nu.....
  • Kristyr
    h80 skrev 2011-01-19 22:10:15 följande:
    håller med......så jobbigt, jag kollar nästan aldrig där längre

nää så trist.. bättre med dansksidan..{#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17