Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2011-01-18 19:18:41 följande:
    Ja, de är dyra men försök hitta när de rear eller på Tradera. (heter numera Isbjörn) Jag har köpt våra plagg på utförsäljningar till minst 40%

Tror bla Uteungar och typ Naturkompaniet och Addnature har
    SmillaMilla skrev 2011-01-18 18:43:33 följande:
    Men inte vårkläder då?
    Det brukar vara rea efter vintersäsongen i typ feb-april beroende på säsong. Skalbrallorna är skitbra.

LillaEgo- Fin shopping!

Smilla- Fina barn i Molo och Katvig!

*blink blink* påminner om att jag vill veta nästa utförsäljning.. när den är..
    SmillaMilla skrev 2011-01-18 18:59:56 följande:
    Håller absolut med! Fast jag fick bort stooora fläckar med blåbärsoppa på en molo knapptröja med röd/vita prickar. och de hade legat orörda några dagar då jag varit sjuk. Trodde att det skulle vara kört, men de är bort.
    ja apelsinfläckar och lingonfläckar är lixom ingen match!
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-01-18 19:52:49 följande:
    Ok. Du får avlägga rapport sen
    Kristyr skrev 2011-01-18 19:45:36 följande:
    *blink blink* påminner om att jag vill veta nästa utförsäljning.. när den är..

ja apelsinfläckar och lingonfläckar är lixom ingen match!
    Jag ska absolut försöka komma ihåg. Förra årets vårutförsäljning var sent. I april tror jag det var. 
    får påminna lite då och då, då
  • Kristyr

så då börjar det snart bli dax att ladda nästan se sita av pluttisplaggen... upp till stl 68. Samlade upp allt det sista som har legat och skramlat.

nej inte allt. har alla sommarkläder kvar i miniplutt storlekar men de ska inte ut än. Men bodys omed lång är och suits och sånt.

• Kristyr
    Förväntansfull0406 skrev 2011-01-18 19:37:31 följande:
    Hej igen.

Måste bara fråga vad tycker ni om Katvig?? storlekar, hållbarhet osv...

Och så en sak till, vilken stl har barnet när de är ca eett och ett halvt år? jag ska köpa vinteroverall till min dotter till nästa vinter, hon fyllar ett den 14 feb. Jag tror 92-98. vad tror ni??
    jag älskar katvigs ränder. Lite mindre i stl kanske men sååå fina. Blir kanske lite luddiga efter några tvättar. Men det är det värt

jag har stl 98 på min son som blir 2½ i mars.

Jag funderar kanske på 92 till min dotter nästa år. Hon blir ett i maj. (har iof redan en overall i 86 nu )
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2011-01-18 20:28:23 följande:
    Nej, så brukar jag med göra på tradera, men vågar nog inte det på fb och ska försöka där först
    Men det är skitsvårt med pris, man vill ju få ut endel för plaggen, men inte ta några överpris.
    ja, ja tycker folk det är för dyrt så är ju det värsta som kan hända att ingen köper det
    Folk kan ju alltid pruta eller att du sänker det lite sedan
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2011-01-18 20:17:06 följande:
    Nu behöver jag lite hjälp igen
    Avskyr att prissätta plagg, men vad är ett rimligt pris för kortärmade molosar i fint skick?
    Kommer nog ta mer för vissa iof sig eftersom jag hellre behåller vissa än säljer dem för billigt
    vad är nypriset?
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2011-01-18 20:32:05 följande:
    Kommer alltså inte ihåg vad de kostade när jag köpte dem
    typ 200 eller 150 beroende på print.. eg helt värdelös på priser. Brukar kolla T och vad andra som säljer har för priser..
  • Kristyr
    xmari skrev 2011-01-18 21:06:49 följande:
    Hjärta Tradera just nu. Mina auktioner är uppe i över 3500 kr!!! Och det är bara dom jag lagt ut idag! Tänk vad man bara har liggandes i garderoberna....
    oj! vad har du lagt ut för guldtackor?
  • Kristyr
    lillronya skrev 2011-01-18 21:09:48 följande:
    Wow!
    Jag la ut fem nu. Orkade inte fler.
    Nu blev jag ju motiverad att lägga ut mer.
    la ut 14 eller 16 just
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17