Inlägg från: annie dark |Visa alla inlägg
  • annie dark

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Vi kanske ska starta en kattexperttråd också !

Måste bara berätta om mitt traderakap. En orange/vaniljrandig klänning i 104 i superfint skick, dock ett par små fläckar framtill. Fick tipset här om maskindiskmedel som fläckborttagare och det funkade. Inte en fläck är kvar.
    Vet ni vad jag gav? 45 kr med frakt, rätt bra va! Glädjer mig åt detta när jag ser allas katvigshopping på fejjan.

Vill också bo söderut!!!!

• annie dark

Jag la en tablett i en bunke och hällde på kokande vatten och lät det ligga ngn timma. Har fått bort gamla fläckar på plagg.

• annie dark
    Ocikatten skrev 2010-06-13 22:00:31 följande:
    Trots blötläggning med Vanish?? *wow*
    Japp, la i blöt  över natten med massor av vanish men fläckarna var kavr och med maskindiskmedlet försvan allt, är så imponerad att jag nog måste skriva in till ngn damtidning. de brukar ju ha en husmorssida där man får tipsa om olika saker.
    Extrapoäng på hemmafrulistan det här!
  • annie dark
    Stormis skrev 2010-06-13 22:08:20 följande:
    Hej
    Vet inte om jag mindes fel, men jag tog ut pengar åt dig. Hittade visserligen inget eftersom dina önskemål inte fanns, Men du förde aldrig över pengar till mig va? För jag ser inga. Mer än DKK som jag nu har över då.
    Sorry, jag missade att meddela dig, hittar inte min bankdosa, ngn av de små här hemma måste slarvat bort den.
    Då missade jag inget.
    Synd bara att man inte vetat att de sålde vårens plagg.
  • annie dark
    SmillaMilla skrev 2010-06-14 14:12:09 följande:
    Attans också, skulle behövt en hundring till på mitt svenska konto. Vill ha en till fotbollströja till Anton. Någon som vill köpa något av mig
    Har du ngn ceriserandig katvigtröja i 98/104???
  • annie dark
    Infinite Joy skrev 2010-06-16 13:12:08 följande:
    Undrar vad det är med pappor och söner. Sydde en tröja till sonen av jnys molntyg (det blåa tom). Han var helt säker på att det var till tjejen och tyckte inte alls att det passade sig till en kille. Men han ändrade sig till sist och nu är det han som brukar välja tröjan. Fast det är klart.... pärlplattor är snäppet magstarkare.

OT: ni som har husvagn. Hur är det att semestra så? Funderar lite på det, men är lite tveksamma fortfarande.
    Här åkte lillebror om kring i syrrans cerisa urban jungle i ngn månad, pappan i familjen bryr sig inte särskilt mycket.
  • annie dark

Snålisar!!! Butiken i vår stad som säljer molo brukar ha rea 2 ggr/år och då ha 50% på allt i butiken, får mejl nu om att deras rea startar med 30%. Kan tillägga att de bytte ägare nu under våren.
    Jag som hade sett fram emot en 50% rea.

• annie dark
    SmillaMilla skrev 2010-06-21 15:41:42 följande:
    JA jag vill!!! Bor ju på Åland, men tar mig gärna o ofta till stockholm.,
    Kul! Vilka är det mer än Bubblan som bor här uppe i "norr"?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17