-
Här började vi med leggings runt 19-20 måmader, 92 satt bra då , de är ju rätt smala så .......... med lite lagom mage så satt de faktiskt bra.ängeln83 skrev 2011-01-31 14:54:50 följande:Kanske ska beställa ett par 92:or då och kolla. Meja har ju lite tjockis mage just nu så hon borde nog fylla upp dom
-
Då lär de funka, kulan håller ju upp dem i så fall. Bra med lite mage ibland.ängeln83 skrev 2011-02-01 18:11:16 följande:Mmm, super sugen, har ju längtat ända sen hon föddes
Meja var 78 cm sist vi mätte så kanske nån cm längre nu, men då borde dom väl funka va? Hon är ju ganska smal om benen men har en rejäl kula
-
Ha ha! Garvar lite lätt, såg precis det programmet i morse..Everlonn skrev 2011-02-04 09:00:22 följande:Brukar säga att min svärmor och hur vi bor är precis som tv-programmet "alla älskar Raymond" För vi bor tvärs över vägen från svärisarna och tja..hon är rätt liklillronya skrev 2011-02-04 08:28:11 följande:Hummel är toppen!
Suck...
Tur att maken har med ryggrad än Raymond dock! -
Jag vill gärna vara med i nya sälj och köpgruppen, inte så aktiv här men har shoppat och säljt en del på FB och inga klagomål har jag fått. Är själv petnoga med kläderna.
Köpte ett palgg på T som hade en fläck på, i övrigt i superskick. Mejlade säljaren och fick pengarna tillbaka och fick behålla tröja, Tvättade den igår med lte javex och ny syns fläcken knappt.
wzdg54t34vhcbvnvjki, dottern ville skriva lite ......................................... -
Jag sliter upp dem innan jag kommit in, har absolut inte tid att vänta.Zvartaliljan skrev 2011-02-07 20:03:07 följande:väntar du tills du kommer in innan du öppnar????

-
Kikar igenom vad som ska sparas till lillebror.
Vad tycker ni, blir det lila igelkottsregnstället från ida t för tjejigt eller funkar det på lillebror också? -
Trycker på gilla knappen!!!Smultronhjärta skrev 2011-02-09 11:20:59 följande:9 februari och maken frågade igår när han ska ta semester för att jag ska kunna åka på salg
Själv har jag nu stoppat ner ytterligare 500kr i min salgbössa så nu borde jag ha runt 2500 där i..det tar sig 
-
Har en t-shirt i 116 tioll min ca 103 långa tjej.WTF skrev 2011-03-17 13:17:59 följande:Är det någon som vet hur Ida Ts t-shirtar är i storlek? -
Ngn som har koll på vilekn vattenpelare molos regnbågsrandiga regnbyxor har? Funkar de som skalisar, typ polarn, vi har pop skalbyxor nu.
-
Ngn som har koll men är det OTT försäljning redan?
Vart kan jag kolla annars?