Inlägg från: annie dark |Visa alla inlägg
  • annie dark

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Pepper79 skrev 2011-01-02 10:16:18 följande:
    god morgon

fick sova till kl 8 idag, så såvmorgon idag igen .

Måste rensa ut alines tröjor i 92 för många börjar bli på gränsen i ärmarna framgör allt , kommer sakna många fina.

Har Katvigs grön-lila och röd-vita i tröja och leggings, ska jag lägga ut de tillsammans eller tröja och leggings var för sig? Vad tror ni går bäst?
    Gärna seperat säger jag, ha ha! Är väldigt intresserad av de röd/vita leggingsen iaf. inboxa gärna mig!
  • annie dark
    Tjollabolla skrev 2011-01-05 12:59:17 följande:
    Åh gud. Jag klarar inte detta. fy F*N vad mkt fint!!!!!! Jag vill ha ALLT med colibri! Bodyn var ju så söööörens fin!
    Ha ha! Vad olika smak man har, hittar knappt ngt till tjejen men för en gångs skull så finns det jättemycket fint till pojkar. Är inte så förtjust i pasteller men colibribyxorna som knickers kommer vi köra på, har massa fina lindex singoallatoppar från förra året som kommer bli så fina till.
  • annie dark
    Pepper79 skrev 2011-01-11 11:13:33 följande:
    vi betalar 120:- i timmen efter rut-avdraget och hon städar vårt hus på 3 timmar, så det tycker jag är vääääldigt billigt.
    Hur stort har ni?
  • annie dark

Ngn som vet vart man kan göra efterbetällningar? LLM? Gärna ngn som har faktutrabetalning.

• annie dark
    Helle skrev 2011-01-17 08:12:39 följande:
    God morgon

Hemma och Vabbar för andra veckan sen nyåret med vattenkoppor.

Ang tvättråd så är ett tips att inte tvätta med frotté (typ handdukar) om du skulle göra det. Det bleker trycken oerhört mycket. Ut och in enligt gradantal med via sensitive tvättar jag också.  
    Jag fick tips om flytande tvättmedel då pulvertvättmedel lätt kan bli kvar i kläderna och på så vis bleka.

Lycka till på förlossningen Bubblan! Lite avis är man allt.
  • annie dark

Sorry för OT tjejer men shoppade två popjackor till barnen, kunde inte låta bli, 500 för två var ju som hittat men .............. vad ska man ha för mössor till, känns svårmatchat!
  • annie dark
    anette 81 skrev 2011-01-20 21:42:52 följande:
    jag köpte matchande mössor till
    Vill ha ett par tunna mössor.
  • annie dark
    ängeln83 skrev 2011-01-21 13:14:02 följande:

Tyvärr får jag inte komma i närheten av Liams fötter Till Meja får det nog bli storlek 22, hon har 20 nu.
    Inga Molo skor, spanar på Puma skor, hittade ganska fina till ok priser hos Ellos, rosa/vita till Meja och svart/vita till Liam.

Vi var på Vincent och mätte fötterna i förra veckan, de hade mmajskrokar där så det gick superbra, de stod stilla som små ljus.
  • annie dark
    Buttelina skrev 2011-01-21 14:04:09 följande:
    gå upp en kanske två strl
    annie dark skrev 2011-01-21 14:01:28 följande:
    Vart kan jag kika på katvigs nya?
    katvig.dk
    Tack! Smarta jag tänker inte ens på att kolla ders hemsida.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17