Inlägg från: annie dark |Visa alla inlägg
  • annie dark

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ChokladMoshin skrev 2010-06-22 11:57:16 följande:
    Ja, rådjuren var ju lööööövely.
    Gillade inte katterna så mycket men instämmer om rådjuren, såååå fina!!!!!!
  • annie dark

Så fina bambisarna är, älskar!!!!!

Hur många fler släpp kommer det? Kommer bli en dyr höst tror jag, dax att bearbeta sambon kanske!

• annie dark
    Lilla Ego 07 skrev 2010-07-15 20:08:09 följande:
    Sålde en overall idag för 800 på T, 42 kr får jag betala i avgift för den till T, de är ju fan massor av pengar per plaggSkrikandes Iofs ett dyrt plagg men iaf
    Tycker tradera blivit skitdyra på sina provisioner.
  • annie dark
    SmillaMilla skrev 2010-07-23 19:02:44 följande:
    hihi ja det är dyrt, men tänker köpa något riktigt fint när jag om 1½ vecka börjar jobba igen efter tre år som mammaledig
    Jag börjar också jobba om ca 2 veckor efter tre år hemma, läskigt men lite kul ändå.
  • annie dark
    annie dark skrev 2010-07-26 12:08:39 följande:
    Tack!
    Blev visst fel men en massa fint var det iaf men tyvärr fel storlekar.
  • annie dark

Bubblan. passar på att tacka för molo godiströjan vi köpte via FB. Den kom igår och gick hem hos min kräsna prinsessa.

• annie dark
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-29 18:00:37 följande:
    såå ledsen!!
    Lilla Ego 07 skrev 2010-07-29 17:37:42 följande:
    Men det låter ju fan helt jävla otroligt! Det  måste ju finnas nån ni kan kontakta och få göra tillbaka köpet el nåt?

Så där får det ju inte gå till helt enkelt utan man måste ju som köpare ha nån jävla säkerhet när man köper nåt för så mycket pengar
    ja vad gör man? Vi har fått lite ersättning av säljaren för en del, men det räcker inte på långa vägar, dyker ju upp nya saker hela tiden och frågan är hur länge man kan hålla på, säljaren lär ju säga stopp å då får vi strida i rätten för det vilket känns helt lönlöst.

Får se om vi orkar, annars får vi sälja bort det med alla fel och gå i förlust, vi ska byta tak nu iallafall, å där ryker 100.000.- direkt *jippie*, men sen måste vi hinna få ordning på alla andra saker inför vintern, måste ju riva allt som är skadat av vatten och sen bygga upp på nytt.

Nä vi skulle aldrig köpt eländet, ångrar mig djupt!!
    Finns det inte någon dolda fel försäkring eller vad det heter?
  • annie dark
    h80 skrev 2010-07-29 20:25:14 följande:
    behöver matchningstips till lammtröjan, knapptröja med röd kant
    Vi har villervallas röd/vit randiga leggings till.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17