Inlägg från: annie dark |Visa alla inlägg
  • annie dark

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Såg att det varit OTT försäljning i Malmö? Hur får jag reda på när det är i Stockholm?

• annie dark

Är det lätt att hitta overaller på salgen? Skulle gärna vilja ha en regnbåge i 104, 98:an räcker knappt nu.
    Vad ligger priset på dem på salgen?

• annie dark
    Busbellan skrev 2010-10-31 18:07:00 följande:
    Regnbåge tror jag kan vara svårt att hitta på salgen.
    Jag hittade ett par termobyxor i regnbågen i våras men det fanns nog knappt många fler än de jag hittade
    overall överhuvudtaget?
  • annie dark

Lillronya. tror också den vita klänningen blir jättefin till katvigs röd/vita.

Vilken turkväll jag har, lyckades vinna en t auktion, en molo muuu tröja för endast 131 kr, ett riktigt kap tycker jag.  Superglad, vilket avslut på en mörk och ruggig kväll!

• annie dark

jag har en molotröja som jag köpte för ca 1 1/2-2 månsedan,  nu har hela sömmen på ärmen nertill gått upp helt, kan ju laga men är man petig om man går tillbaka till butiken?

• annie dark
    lillronya skrev 2010-12-24 09:32:47 följande:
    Önskar också god jul till er alla.
    Massa kramar

Själv har jag tillbringat hela natten på akuten med M. Hon har njurbäckeninflammation som inte riktigt vill ge med sej.
    Skulle egentligen läggas in men vi fick komma hem på nåder tills imorgon.

Hoppas alla ni andra har det toppen!

Håll tummarna för att vi nu får igång vattnet här. Vattenpumpen frös sönder häromnatten så vi har varit utan vatten i några dagar.
    Ibland är livet en fest...

Testa att rulla köttbullar och tvätta händerna med våtservetter. Äckligt.
    Usch! Hoppas hon blir bra snart!

Våran lilla tjej hade njurbäckeninflammation i september, tre dgara på sjukhus med antibiotika intravenöst blev det, inte kul!
  • annie dark
    Buttelina skrev 2010-12-28 23:11:02 följande:
    de glömde släcka ett ljus.. turligt nog tog det inte fyr så att nått brann ner men hela huset sot/rökskadades du kan läsa i hennes blogg.

Läskigt! Vilken tur de hade!

För ngn vecka sedan tände vi adventsljusen, tre stycken, en kväll när vi kollade på tv. Vi gick och lade oss och efter en stund går sambon ner för att hämta snus, tur att han snusar, då hade vi glömt ljusen.
    Tänk om han inte gått ner? Hade lite svårt att somna den kvällen, mycke ttankar.

• annie dark

Smakråd!!!

Brukar ha leggings på lillkillen, 1 !/2 år, nu på vintern. Tycker det är så praktiskt under fleecebyxor etc. Blir ett par skidflickorleggings för tjejjiga, tänkte med brun eller svart tröja till.

• annie dark
    Buttelina skrev 2010-12-31 10:44:49 följande:
    neeeej inte alls för flickiga!
    Tack! Då har vi ett par till. Svårt att hitta leggings till killar. Katvig har ju en del men sällan jag hittar några på T eller FB.
  • annie dark
    Buttelina skrev 2010-12-31 10:55:27 följande:
    lillebror har massor, men jag tänjer en hel del på gränserna han har många sk flickleggings. han har pippileggings, miauleggings, strandhusleggings, kaninleggings (både gamla o nya) osv..
    Jag är heller inte särskilt rädd för tjejplagg men blommiga, där går gränsen. Ska hålla utkik efter kaniner ocjh missar, låg ett par av de nya missarna från hösten ute på t men 92/98 till en 83 lång kille blir nog lite stort kanske. Ska iaf spara syrrans gitarrer i 104.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17