Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Såg att det varit OTT försäljning i Malmö? Hur får jag reda på när det är i Stockholm?
Såg att det varit OTT försäljning i Malmö? Hur får jag reda på när det är i Stockholm?
Är det lätt att hitta overaller på salgen? Skulle gärna vilja ha en regnbåge i 104, 98:an räcker knappt nu.
Vad ligger priset på dem på salgen?
Lillronya. tror också den vita klänningen blir jättefin till katvigs röd/vita.
Vilken turkväll jag har, lyckades vinna en t auktion, en molo muuu tröja för endast 131 kr, ett riktigt kap tycker jag. Superglad, vilket avslut på en mörk och ruggig kväll!
jag har en molotröja som jag köpte för ca 1 1/2-2 månsedan, nu har hela sömmen på ärmen nertill gått upp helt, kan ju laga men är man petig om man går tillbaka till butiken?
Läskigt! Vilken tur de hade!
För ngn vecka sedan tände vi adventsljusen, tre stycken, en kväll när vi kollade på tv. Vi gick och lade oss och efter en stund går sambon ner för att hämta snus, tur att han snusar, då hade vi glömt ljusen.
Tänk om han inte gått ner? Hade lite svårt att somna den kvällen, mycke ttankar.
Smakråd!!!
Brukar ha leggings på lillkillen, 1 !/2 år, nu på vintern. Tycker det är så praktiskt under fleecebyxor etc. Blir ett par skidflickorleggings för tjejjiga, tänkte med brun eller svart tröja till.