Inlägg från: annie dark |Visa alla inlägg
  • annie dark

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2011-04-06 10:57:03 följande:
    Nån som har koll på dansk butiker i Västerås?
    Uppsala är ju nära Västerås och här har vi 3 danskbutiker.
  • annie dark
    stökmamma skrev 2011-04-12 17:15:44 följande:
    Ingen som hört nåt om OTT i sthlm?

Undrar jag med.
  • annie dark
    ängeln83 skrev 2011-04-14 09:19:01 följande:
    Helt lagom
    Jo jag fick svar där det stod att flera säljare lämnat lågt betyg, men jag har fortfarande 4,6 i betyg så jag fattar lixom ingenting. Tycker åtminstone dom kunde gå ut med en varning innan dom stänger av, det handlar ju lixom inte om en massa negatativa omdömen.
    Har också dröjt med en del leveranser då vi också haft det kämpigt, har 4,5 i medel men ej avstängd, konstigt!
  • annie dark

Men det finns ju folk som har fler negativa omdömen och 4,2 i betyg som har aktiva konton.

Du får starta ett i sambons namn.

• annie dark
    ängeln83 skrev 2011-04-14 11:53:07 följande:
    Ja det trodde jag också, mailade direkt och fick då förklaringen, även om jag inte kan godta den. Dom önskade mej välkommen tillbaka om 12 månader men det kan dom f e t glömma!!!! Sätter aldrig mer min fot där.
    Va f-n!!

Och anledningen är att du fått låga betyg senste tiden, inget neg omdöme.
  • annie dark
    Buttelina skrev 2011-04-26 23:25:22 följande:
    blä har inte tid med sånt tröjan är underbar
    Duntoffla skrev 2011-04-26 23:08:16 följande:
    Halsfluss kanske?

Jag blundar för IdaT. Måste spara alla pengar till salgen. Molo my prrrreecious!
    hmm borde man inte ha feber då? äsch jag står ut en vecka till. det går säkert över blundar med för idat.. inte så svårt faktiskt. är inte speciellt shoppingsugen alls Förvånad. vill hellre lägga pengarna på stugan
    Man behöver inte ha feber, en jobbarkompis till mig hade det i familjen. Äldsta barnet hade det och hos läkaren tag de prov på alla, alla utom pappan i familjen hade halsfluss.
  • annie dark
    Tjollabolla skrev 2011-04-29 09:42:37 följande:
    Godmorgon flickor!

35% hos funkybaby med kod VALBORG.
    Jag fattar inte hur hon kan ha alla dessa rabatter hela tiden, har länge trott att hon skulle stänga ner, men det verkar ju inte som det... Lite skumt. Jag hittar iaf aldrig nåt där mer, det är jag glad för
    Är det inte många som beställt där och ej fått sina paket, klingar bekant men vet ej om jag drömt eller ej.
  • annie dark
    THEA och Grodan skrev 2011-04-29 16:42:49 följande:
    Har förberett mig inför salg och lagt in om ledig Onsdag 18/5, Onsdag 25/5 och Söndag 29/5, samt Onsdag 1/6. Det gäller att gardera sig
    Ha ha! Du verkar väkl förberedd.
    Synd att jag har så långt annars hade jag åkt.
  • annie dark
    h80 skrev 2011-04-30 14:20:49 följande:
    totalt OT (leer kanske inte, eftersom det handlar om att få ihop pengar till salgen Glad ). Vi ska ha klädbytardag/klädloppis på öf o jag funderar på vad man ska ta med för kläder? O hur sätter man priser? Ska man bara ta med hm/lidex osv eller tror ni det funkar med danska kläder också?
    Stog på loppis för ngn vecka sedan och instämmer att det är svårt att sälja kläder under strl 80. Märkeskläderna tog jag ej med, folk vill ofta handla billigt, 10-20 kr och man vill ju inte skänka bort kläderna.
  • annie dark
    Helle skrev 2011-05-02 10:29:40 följande:
    Ang Kavat-diskussionen så är det också bara en hint om att pölseträffen i Örebro borde bli av till hösten. I Kumla, några mil från Örebro ligger deras lagerförsäljning = lägre priser än de ordinarie (dock inte halva ellos-priserna). 

Jag röstar för en pölseträff med andra ord (m h t diskussionen på FB häromveckan)

Goddagens kanske man också skulle säga  
    Ska ni ha träff i Örebro? Jag bor i uppsala och borde kunna ta mig dit, inte alltför långt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17