Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2011-02-04 12:53:16 följande:
    Åh kommer Sofia med? Vad roligt!
    Okej ni kan ju meddela när ni vet hur ni ska göra.
    Schhh jag har inte hunnit prata med maken ännuDrömmer 
    Mamma till N -95 och Bus -07
  • Everlonn
    solouniko skrev 2011-02-04 20:45:14 följande:
    Lite mindre än vad Milla är nu då med andra ord. Jag sålde ju hennes 74a i höstas och provade den innan och den funkade faktiskt Hade ju såklart inte räckt i vinter men den var betydligt större än vad jag trodde
    Ängelii skrev 2011-02-04 20:37:24 följande:
    Hon blir 3 år i april i år, men har aldrig varit någon stor tjej och växer inte så snabbt. Men bara för att jag har köpt overall till henne nu så kommer den garanterat vara för liten tilll vintern som kommer ;)
    Hittade BVC boken nu och ja Milla "ska" vara 94-95 cm i mars nästa år när hon blir tre. Nu är hon ca 84-85 cm och jag skulle tro att 86 skulle sitta perfekt på henne nu i Hummel. Ja det är ju det som är svårt med att köpa för tidigt, man vet aldrig hur det blir när den väl ska användas Vilken färg har du köpt?
    Jag kommer att sälja en 104 Bus är född i mars och den passar jättebra nu Lila med turkost foder om det finns intresse när den är färdiganvänd
  • Everlonn
    sesssan skrev 2011-02-05 07:27:55 följande:
    Godmorgon..Colibri mössan hur är den i stl..min tjej 4 år har nog lite stort huvud eller så kanske det är det att hon har mkt hår, men hon har i alla fall 54/56 på mössor..vet inte om jag ska ta 3-5 år eller 5-6..är dom väldigt strechiga eller tajta i modellen??
    Ta 5-6 år, de är lite små i storlek
  • Everlonn
    sesssan skrev 2011-02-05 07:43:33 följande:
    Men vet inte vad jag fått det ifrån..fanns ju bara 1-2 år 3-5 och 6-8..ska jag ta 6-8 då..låter lite väl stort eller??
    Ja ta 6-8, den har jag till min snart fyraåring
  • Everlonn

Tack för jättetrevlig träff!Hjärta Jag är heeeelt dötrött nu Men det var härligt att träffa alla och snacka och dricka lite

• Everlonn
    Tjollabolla skrev 2011-02-07 09:33:03 följande:
    Oh gosh!!! Jag ska ta en bild på vår gräsmatta så du får se Här är INGEN snö kvar, bara några envisa snö/is högar.

Godmorgon förresten. Här sitter vi instängda med vattenkoppor. Lagom kul...
    Får man komma och hälsa på? ^^ Bus har inte haft vattenkoppor ännu ju och ajg vill ha det överstökat
  • Everlonn
    Everlonn skrev 2011-02-07 09:43:55 följande:
    Får man komma och hälsa på? ^^ Bus har inte haft vattenkoppor ännu ju och ajg vill ha det överstökat
    Fast då blir hon sjuk precis när hon fyller år Obestämd Det är ju mindre kul förstås..attans
  • Everlonn
    lillronya skrev 2011-02-08 10:31:44 följande:
    Hejsan i tråden!
    Säger bara: FY vad det är skönt med ljus och värme!!
    Strömmen gick här vid kl2 inatt. Och kom tillbaka nu för en timme sen.
    Jaaa, strömmen gick i natt och kom tillbaka vid halv 9 elller så... Bus lekstuga har flugit iväg Tror den ligger sönderslagen på åkernGråter 
  • Everlonn
    ChokladMoshin skrev 2011-02-08 11:30:16 följande:
    Everlonn: Stackars Bus
    Hon sa " Mamma mitt hus är borta! Vi hittar det sen" med välrdlens förtroende i rösten..inte kul att förklara att tyvärr..det är sönder och går inte att laga
  • Everlonn
    Busbellan skrev 2011-02-08 12:53:59 följande:
    Åh, den underbara softshellen kom i lådan nu
    Den är lysande, och alldeles underbar!
    Visst är den fiiin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17