Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

stökmamma skrev 2010-06-14 14:17:10 följande:
    va har du att sälja ?
    ha ha ja jag har en hel del! Lättare om du säger stl
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2010-06-14 14:17:30 följande:
    ja så roligt!!!! Solig Vi hade planerat att gå på Liseberg en dag den veckan ändå, så självklart kan vi ju då ta den dagen då ni ändå är där Ni har med er alla tre då eller?
    Japp vi har tre barn med oss. Skall på fruhippa på lördagen så tänkte passa på att fara ner på liseberg samtidigt.
  • SmillaMilla
    annie dark skrev 2010-06-14 14:23:22 följande:
    Har du ngn ceriserandig katvigtröja i 98/104???
    hmmm tål att funderas på.
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-06-14 16:53:20 följande:
    alltså tror ni man kan få katvigfeber Drömmer

efter att ha sett hur mycket fins jag fick från salgen så känner jag för att köpa varenda rand som finns, känns som alla olika färger funkar till nån av babyklänningarna framåt hösten då det ska vara nåt under dom
    Kan inte alla shoppar börja rea katvig nu tack!
    Ha ha ja jag håller med!!!
  • SmillaMilla
    Mawe123 skrev 2010-06-14 17:39:58 följande:
    Jag loggade precis in på fb nu, och överst på min sida står då: Camilla...>Vi som shoppar...
    och under syns tre foton.

Är det så att jag ser detta för att vi är FB vänner, eller för att jag är med på köp/sälj sidan?

Fattar ju inte sånt här Skäms
    För att du är med i den gruppen. Syns alltså inte för andra vänner på fb.
  • SmillaMilla
    Mawe123 skrev 2010-06-14 17:39:58 följande:
    Jag loggade precis in på fb nu, och överst på min sida står då: Camilla...>Vi som shoppar...
    och under syns tre foton.

Är det så att jag ser detta för att vi är FB vänner, eller för att jag är med på köp/sälj sidan?

Fattar ju inte sånt här Skäms
    Nu har jag funderat lite till :)

Du får upp på din wall att jag lagt in bilder eftersom vi är vänner OCH medlemmar i samma grupp. På min wall får jag inte upp att någon lagt upp bilder om jag inte är vän med dem. Min sambo som jag är vän med ser inte att jag lagt upp bilder på vår sida eftersom han inte är medlem där.
  • SmillaMilla
    FL Lisa skrev 2010-06-14 18:03:13 följande:
    men jag ser ju inte det...vilket inte är så konstigt då jag inte har dig i min vännerlista på FB.
    Men det är allltså bara de vänner man har i sin vännerlista som dessutom är med i säljgruppen som ser dina biler på sin sida. eller?
    Ja precis
  • SmillaMilla
    Mawe123 skrev 2010-06-14 18:15:09 följande:
    Tack för hjälpen Solig

Så om jag lägger upp eller kommenterar något på dansk sidan så ser bara mina vänner som är med i dansk gruppen det!?

Toppen i så fall =)
    Ja jag tror det. Testa.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17