Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ChokladMoshin skrev 2011-01-06 21:57:15 följande:
    Gokväll i stugan
    Här pratas det fortf. nyheter från Molo, löööövely!!

Liljan: Har du sett mina pengar?
    Ja jag skickade ditt paket i måndags, posten verkar fortfarande sega efter jul/nyår
    RÖSTA på mitt fina pepparkaksslott SNÄLLA!! www.husmanhagbergtavling.se/index.php&obj=60
  • Zvartaliljan
    ChokladMoshin skrev 2011-01-06 22:15:06 följande:
    Ingen fara, ville bara kolla om du sett pengarna.
    Kan ju ha kommit idag, har inte pratat med mina föräldrar ikväll.
    Tror all snö gör att posten är seg.
    Vi får i stort sett aldrig posten innan 16 nu.
    oj shit, såg den andra adressen nu, jag har skickat till den första Tyst Sorry!! Men jag har skrivit avsändare, så då kommer det tillbaka till mig eller har du någon eftersändning eller nåt?
    RÖSTA på mitt fina pepparkaksslott SNÄLLA!! www.husmanhagbergtavling.se/index.php&obj=60
  • Zvartaliljan
    ChokladMoshin skrev 2011-01-06 22:53:50 följande:
    Näe, men mina paket har en förmåga att försvinna så här runt jul/nyår så jag tar alla paket hem till min föräldrar.
    HÅller tumarna.
    Fast nu skickade jag ju efter jul/nyår så det hoppas jag verkligen inte Det är dessutom ett stort paket...borde då vara svårt att bara "försvinna". Borde knappt gå ner i en brevlåda så du får nog en avi. Fick trycka rejält för o få ner den där åkpåsen i en mailingbag men det gick till slut
  • Zvartaliljan
    Stormis skrev 2011-01-07 21:31:06 följande:

Liljan?:

Vilken stl har Matteo på sina NS i bildis? Vi har mest kört med 74 här, men börjar gå över till 80. Har köpt höstens harem, men de ser gigantiska ut . Inte provat ännu dock.

Han har 80 i dom Harem också.
  • Zvartaliljan
    ChokladMoshin skrev 2011-01-07 21:36:34 följande:
    Hade redan beställt från Micke innan jag såg filten fanns. Var ju nån som skrev att den inte skulle komma i denna leverans så jag kollade inte ens
    Får klara mig utan ett tag till, ska fila på en till beställning.
    fått paketet idag??
  • Zvartaliljan
    ChokladMoshin skrev 2011-01-07 21:43:02 följande:
    Nej, inte ännu.
    Kristyr skrev 2011-01-07 21:44:29 följande:
    jag har fått avi som ska hämtas på måndag när maken börjat jobba
    ok, de två skickades samtidigt från samma inlämninsställe så då borde väl choklads dyka upp snart då.
    Jag blir alltid lika nervös när jag skickar...att man inte ska kunna lite på posten!

Jag skickade tillbaka ett välkomsterbjudande från homenter filmklubb som de säger att de inte fått!! Och då det är jag som står för risken vid retur så får jag tydligen betala o så måste jag fullgöra mitt köpåtagande efter det eftersom jag inte får gå ur klubben då jag inte returnerat enligt dom Så SURT!!!
  • Zvartaliljan
    Stormis skrev 2011-01-07 21:59:29 följande:
    Tack . Måste prova våra här då. Så kanske jag äntligen kan sälja av våra 74'or... Grattis till jobbet förresten, har skummat gm det på FB, men inte grattat. Så Skål!
    Tack Ska dit imorgon o fixa alla detaljer. Suttit med listor här ikväll på allt gott som ska bakas o försökt fixa en inköpslista till henne (de har ingenting för tårtor o sånt sen innnan, har mest bara sålt bröd) men lär väl typ glömma hälften Tyst
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17