Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Helle skrev 2010-12-22 10:33:52 följande:
    Röstar så fort jag kommer ihåg, har bidragit ett par gånger
    Tack Behöves bara 20 röster nu ju för 1a plats Skrattande Försöker få ihop till en bröllopsresa ju...vi har knappt råd med bröllopet så vore ju härligt o vinna en resa! Vann ju här på familjeliv förra året men så pajade bilen så då blev det till att byta in de där resecheckarna, attans surt

Vad hittar ni på idag då? Här är så kallt så vi tänkte ta o gå ut o åka lite spark på isen

Har lyckats hålla mig borta från all shopping för ett tag, men blev en liten order från o-råsa igår Tyst
    RÖSTA på mitt fina pepparkaksslott SNÄLLA!! www.husmanhagbergtavling.se/index.php&obj=60
  • Zvartaliljan
    1 och 1 är 3 skrev 2010-12-22 20:22:41 följande:

Gokväll brudar!

I väntan på kalendrarna ikväll tänkte jag fixa lite julgodis...

5 minuters kola står på planeringen. Funderar på vad ajg mer ska hitta på, knäck är gott men tar sån tid att koka ju...

Förslag?

Chokladtryffel?? Går ju jättesnabbt och jättegott
    RÖSTA på mitt fina pepparkaksslott SNÄLLA!! www.husmanhagbergtavling.se/index.php&obj=60
  • Zvartaliljan
    Lilla Ego 07 skrev 2010-12-22 21:14:25 följande:
    Mm vi är nog lika goda kålsupare vi tvåFlört Försöker dock trösta mig med ibland att fan det finns de som är mycket värre än jag. Tyvärr så tillhör jag nog den där kategorin "värre" för många andra som tänker så Cool
    Säger som Kent igen - Brinn pengar brinn!
    Får jag sålla mig till skaran? 59 klänningar (o då är sommarklänningarna nerpackade...) och typ 60 leggings Oskyldig
    Lika många tröjor, men byxor är det lite "snålt" om, bara typ 15.
    Mateos gardero vågar jag inte kolla in i...men tror inte där finns lika galet mycket.
    Just därför jag iaf nu tagit en liten paus o köper jag något så är det i större storlek...för inte behöver de något alls just nu...
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2010-12-22 21:39:21 följande:
    sen har hon ju ot med.. så min 5åring har typ 70 klänningar haha galet
    jag räknade bara märkes, finns några kappahl, lindex o andra med. Typ 10 riktiga festklänningar också, men de leker hon prinsessa i också så jag försvarar dom på det viset
    Jag är ju klänningsgalen, vilken OTROLIG TUR att jag inte fick en flicka till!!!
  • Zvartaliljan

Fy F*N vilken jul Skrikandes Inbrott hos syrran där de tog hennes och alla rumskompisars datorer, pengar, ALLT!! Hon är helt förstörd Massa bilder o filer på datorn ju

#%¤(/)=(/&%(/)/&%/()=(/&()

Måste nog införskaffa en extra fin julklapp till henne nu...

• Zvartaliljan
    Busbellan skrev 2010-12-26 21:02:14 följande:
    Gokväll på er
    Pustar ut här
    Gästerna har gått hem och kalasen är färdiga för det här året, nu har vi inga födelsedagar förren till sommaren *skönt*
    Vi har 2 kalas kvar detta året *suck*
    O idag kom vi på att vi glömde ringa o gratulera en...men med så många födelsedagar i november o decemer så är det omöjligt o komma ihåg alla...nu är det iaf lugnt fram tills mars...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17