Busbellan skrev 2011-02-08 17:44:41 följande:
Ja, det är ju det som är problemet, hade nog inte velat ha den kortare i kroppen, men ärmarna är ju lite långa
Ja det är lite synd, blir ju lite tokigt att vika upp också iallafall här eftersom Milla mer än gärna vill stoppa in tummen i hålet

Lilla Ego 07 skrev 2011-02-08 17:46:59 följande:
Ja får jag tag i någon sådan eller av vissa andra på salgen så köper jag direkt! Bunkra så spelar de inte någon roll om de blir flicka eller pojke känner jag.
Köp till mig med då

Busbellan skrev 2011-02-08 17:48:08 följande:
Idag är Ellas molooverall absolut testad
När jag hämtade henne på dagis idag så satt hon på knäna i en vattenpöl och lekte, hela hon var dyngsur på utsidan. Men kläderna under var helt torra.
Även hennes gortexvantar som det droppade om var torra på insidan
Stör mig dock igen på att de tvingat på henne stövlarna. Hon har gortexskor där och stövlar också så hon kan välja. Så gott som alltid vill hon ha skorna (vilka förövrigt är lika höga som stövlarna) men hon FÅR inte ta dom på sig trots att jag flera gånger påpekat att hon kan ha dem ute även om det är blött.
Härligt med en rejäl testning

Så dumt att dom inte lyssnar, här envisas dom med att släng in Millas molohandskar i torkskåpet alltid. Fast dom är helt torra inuti. Tokigt! Du får ta hem stövlarna

Men det ska ju inte behvöas tycker man..
Någon som har tips förresten på typ "galonhandskar"? Skulle behöva ett par svarta till våren och hösten tror jag minsann!