Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Oj nu blev det en svart kikkid klänning och ett par lavendelstar leggings på llm Billigt ju, 330 med frakt

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko

Hur är kikkids lurvovoeraller i stl? Kikkis är väl rätt små överlag? Kanske bebisen måste få en sån i grönt eller lila, 62 borde väl funka? Ska ju bara användas från nyfödd och typ 4 veckor framåt

• solouniko
    solouniko skrev 2011-01-26 08:15:16 följande:

Hur är kikkids lurvovoeraller i stl? Kikkis är väl rätt små överlag? Kanske bebisen måste få en sån i grönt eller lila, 62 borde väl funka? Ska ju bara användas från nyfödd och typ 4 veckor framåt

Och förresten, är dom varmare än molos lurvar? Den ser ju så gosig ut Men kanske inte bra om den är mycket tjockare än Molos. Som sagt ska den ju användas i maj
  • solouniko
    ChokladMoshin skrev 2011-01-26 08:45:03 följande:
    Ett tips för inget slår denna i gosighet och praktisk till tusen.
    Finns i brunt och råååsa med
    www.stellaris.se/popup_image.php?pID=367&osCs...
    Tack för tipset Men nu ringde LLM och sa att den svarta kikkid klänningen hade hunnit ta slut i 92 Såå eftersom jag redan hade hunnit betala så bytte jag mot den gröna kikkid overallen i 62 istället Mysigt!
  • solouniko

Me and I har jag konstigt nog aldrig varit nått större fan av Obestämd Iofs de enfärgade "bas" tunikorna är ju fina har jag sett i BT till alla molos leggings typ Men annars så njaaa, inte så impad

• solouniko
    ängeln83 skrev 2011-01-26 09:54:07 följande:

Uff uff...nu när dom flesta paketen landat i lådan så är jag shopping sugen igen
    Är sugen på colibri muddisar och t-shirt. Men vilken storlek ska man ta på t-shirten om den ska passa till sommaren, Meja har 80 på tröjor och dom sitter precis, räcker det med 86 eller ska jag ta 92?

Molos kortärmade baby tshirts har ju tidigare iallafall varit vääldigt små. Så 92 skulle jag tippa på
    Duntoffla skrev 2011-01-26 09:54:36 följande:
    Aha, då hänger jag med. Några fina saker?
    solouniko skrev 2011-01-26 09:47:50 följande:
    Me and I har jag konstigt nog aldrig varit nått större fan av Obestämd Iofs de enfärgade "bas" tunikorna är ju fina har jag sett i BT till alla molos leggings typ Men annars så njaaa, inte så impad
     Tycker det är väldigt olika. Hade några plagg när Noel var riktigt liten och sen hittade jag inte alls mycket kul ett tag. Köpte någon tröja förra? året och nu har Lea 2 plagg. Tycker att det går upp och ner
    Ja så kanske det är, Milla hade den rosa/svarta päronsuiten när hon var liten och även en body med sura grodor men de blev som aldrig använda. Finns så himla mkt annat fint
  • solouniko
    Mamma till Simon skrev 2011-01-26 10:01:17 följande:
    Köp denna tröjan, den är sååå fin och liten i storlek, ja eller iaf smal modell

Åh, fina Det där är verkligen en SÅ lyckad modell i både långärmat och kortärmat! Hoppas min kossetröja med spetskant kommer i veckan Lite sugen också på den där och bronx tshirt i samma modell, men nu badar vi plötsligt i kolibriprintet. Jag som baaara skulle ha klänning
  • solouniko
    Buttelina skrev 2011-01-26 10:40:22 följande:
    världens sötaste lilla tjockekorv
    solouniko skrev 2011-01-26 09:47:50 följande:
    taack söta rara för linnet såå underbart det är irl alltså!! håller med dig ang meandi, men såg en klänning på fb som jag nog mååååste ha!
    Vassego Ja verkligen superfint. Är sugen på linne och leggings i det printet Drömmer Hujja allt är verkligen fint i vår!!
  • solouniko
    Buttelina skrev 2011-01-26 13:18:09 följande:

jag köpte ju girly rainbowknickers förra året på tradera.. så nu har jag tre linnen som matchar dom

nää nu är det dags att packa paket och lägga ut mer på fejjan

ÅH, fint
    Busbellan skrev 2011-01-26 13:19:31 följande:
    Är det bonbon du visade bild på i BT?

Väntar nämligen hem denna, kom tyvärr inte idag
    www.my-baby.se/ProductPopup.aspx?filename=112...
    Men guuud vilken fin!! Åh så kär jag blev, bonbon är verkligen suuperfint IRL!
  • solouniko
    Busbellan skrev 2011-01-26 13:27:50 följande:
    Buttelina skrev 2011-01-26 13:25:04 följande:
    jaa det är bonbon den tröjan är uuunderbar irl bra köp!

jaa dom är verkligen super!! hoppas det kommer nya fina knickers i år med
    Åh vad bra att den är fin IRL

var inget jag la märke till på bild först, men efter att ha kollat lite noggrannare så bestämde jag mig för att den lär nog bli ett sånt där måste som jag ibland kommer på lite för sent
    Blev hemskt sugen på den Lär ju passa till typ ALLA leggings Fina säkert också till dom lavendel star jag beställde från LLM igår.. Mums Visa inte sånt där
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17