Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Oj nu blev det en svart kikkid klänning och ett par lavendelstar leggings på llm
Billigt ju, 330 med frakt ![]()
Oj nu blev det en svart kikkid klänning och ett par lavendelstar leggings på llm
Billigt ju, 330 med frakt ![]()
Hur är kikkids lurvovoeraller i stl? Kikkis är väl rätt små överlag? Kanske bebisen måste få en sån i grönt eller lila, 62 borde väl funka? Ska ju bara användas från nyfödd och typ 4 veckor framåt ![]()
Hur är kikkids lurvovoeraller i stl? Kikkis är väl rätt små överlag? Kanske bebisen måste få en sån i grönt eller lila, 62 borde väl funka? Ska ju bara användas från nyfödd och typ 4 veckor framåt ![]()
Me and I har jag konstigt nog aldrig varit nått större fan av
Iofs de enfärgade "bas" tunikorna är ju fina har jag sett i BT till alla molos leggings typ
Men annars så njaaa, inte så impad ![]()
Uff uff...nu när dom flesta paketen landat i lådan så är jag shopping sugen igen
Är sugen på colibri muddisar och t-shirt. Men vilken storlek ska man ta på t-shirten om den ska passa till sommaren, Meja har 80 på tröjor och dom sitter precis, räcker det med 86 eller ska jag ta 92?
Iofs de enfärgade "bas" tunikorna är ju fina har jag sett i BT till alla molos leggings typ 
Hujja allt är verkligen fint i vår!!
jag köpte ju girly rainbowknickers förra året på tradera.. så nu har jag tre linnen som matchar dom ![]()
nää nu är det dags att packa paket och lägga ut mer på fejjan ![]()