Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Meja var 78 cm sist vi mätte så kanske nån cm längre nu, men då borde dom väl funka va? Hon är ju ganska smal om benen men har en rejäl kula

Kan göra dig glad och säga att den kommer i kjol i den modellen ![]()
Jaha, dags för en jobbnatt till nu då, blää vad tradigt det är att jobba natt. Börjar längta tills jag ska vara mammaledig igen nu
Har dock lite funderingar kring det här med dagis sen när jag ska vara hemma med bebisen, Milla trivs ju på dagis och 15 timmar/vecka är ju egentligen inte mycket. Men jag vill nog ha min stortjej hemma också ju
Svårt!
Vi lät vår "stora" tjej börja på dagis nu i jan (hon skulle bara gå 15-timmars eftersom jag är hemma med lillasyster)...största misstag vi någonsin gjort. Nu 3 vekor senare har hon slutat igen o det känns sååååå bra att ha henne hemma. Jag trivs med det, hon trivs med o lillasyster också.
Håller med, när man är 1 år är man verkligen pyttig! Men kan man inte så kan man inte och tyvärr är ju vardagen så för otroligt många
Tur att det kom en liten Maria ändå så du får vara hemma liiite till ![]()
Godmorgon! GUD vad jag plötsligt har börjat sova som en stock efter nattjobbet, brukar annars vakna 11-12 och inte kunna somnat om och det är ju alldeles för lite sömn vilket man brukar märka i slutet av nattveckan. Men hela veckan nu har jag sovit som en död fram till 13.30 och idag vaknade jag 14
Såå skönt!
Ser att ni pratar Ellos, jag var ju så inne på den gröna POP skaloverallen men blev så besviken på färgen IRL. En kompis hade beställt den här och med 50% kod och fri frakt blev det typ 224 kr, känns rätt överkomligt
http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=46453&productId=281524&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= Den var superfin i färgen men frågan är ju hur bra den är? Milla är ju iofs rätt liten och försiktig och vi har ju pop skalbyxor och softshelljackor som vi kommer varva med så nog duger den säkert
Någon som provat den?
Halloj! Installerad och klar här i min maskin inför sista jobbnatten, det går bättre än väntat faktiskt. Natt har ju annars blivit rena rama mardrömmen att jobba efter min föräldraledighet
Men snaaart får jag vara hemma igen, jag längtar!
Hur går NS på tradera? Har lagt upp ett par nya jeans på FB men de har inte blivit sålda, har ett fast pris på 300 inkl. Det borde man väl ändå kunna få? Lägger nog ut det som är kvar i helgen på T istället, men FB är himla bra ibland
Nu måste jag dock försöka spaaara lite shoppingpengar till nya NS som kommer snart, hujja så många måsten det var där!