ängeln83 skrev 2011-02-05 09:09:27 följande:
Eller nu kom jag på att det är höstens mössa med katter hon har 3-5 år i, är dom lika små nu? För den sitter perfekt på henne, hon hade inte kunnat ha 1-2 år, men så har hon iof ganska stort huvud också tror jag.
Jag vet inte riktigt om dom är lika små nu, tror inte riktigt de är som då. Minns att jag provade 1-2 på henne på den med katterna och den kunde hon inte ha då, den här med kolibri i 1-2 kan hon ha men den kommer säkert inte passa så länge. Till hösten kanske den är för liten

Vill ha vår nuu så vi kan börja använda alla fina vårkläder

1 och 1 är 3 skrev 2011-02-05 09:12:43 följande:

Så mycke snö som vi haft denna vintern har vi nog aldrig haft... drivorna har varit HÖGA! Norrlandshöga lixsom

Men sen blir de plus grader och då går de FORT! Frågan jag ställer mej nu är ju om någon där uppe tycker att vi ska hinna med en omgång vinter till... De hoppas vi INTE!
ängeln83 skrev 2011-02-05 09:10:01 följande:
Oj, underbart

Riktigt så grönt är det inte riktigt här än men gräset skymtar ialla fall på sina ställen.
Eller grön och grön.. brunaktit, men inte vit iaf!
Ja vi har också haft supermkt snö hela vintern. Och KALLT som bara den, runt -20 heeela jäkla tiden. Inte kul! Fast man vänjer sig

Men hela Sverige verkar ha haft en rejäl vinter i år. Våren känns verkligen långt borta och jag längtar såå tills den kommer