Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

God morgon!

Äntligen en ledig dag så idag ska jag få iväg egos paket som börjar ligga här pinsamt länge,fota och fixa två prolists.. Har precis rensat lite i Lovas garderob samt tagit på henne en pärlplattesuit i stl 80-tror jag får lägga tillbaka favvosarna i 74 iaf. Var nog väldans optimistisk där

♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2010-10-20 09:52:16 följande:
    Morrn morrn!

Skönt när man fått in saker i Pro-listern även om det är sådär kul att fota och greja. Har Lova haft 74 länge? Jag velar lite vilka storlekar man ska köpa framöver. Noel hoppade över 74 och gick nästan direkt på 80. Du som har bägge storlekar hemma, är det stor skillnad på Molos bodys i 74 och 80? Ibland är det ju bara bredden som skiljer och ibland längden.
    Ja Lova är ff en ren 74a vad det gäller Molo & Pop. Molos suits sitter perfekt i ärm/benlängd nu-80 var visst galet långa Sen att de är breda är en annan sak.. Katvigs suits får vi ha 80 i nu. Bodys använder vi aldrig även om vi har en prydlig hög i garderobenDrömmer Men det skiljer inte såå mkt mellan storlekarna faktiskt tack vare att de är så stretchiga men 80 kan vi inte ha där än..
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-10-20 10:31:16 följande:
    inte särskilt girly
    Det är ju rätt skönt med inte girly emellanåt..i natt sov Lova i MATsuit med bruna ministars på..Den var så fin att jag tycker att det nästan är synd att den används som pyjamas
    Duntoffla skrev 2010-10-20 10:37:40 följande:
    Kristyr skrev 2010-10-20 10:31:16 följande:
    inte särskilt girly
    Måste den vara girly då? Superfin ju! Fast känns det inte som om du kommer använda den så kommer du inte det. Sälj!
    Lutar nog åt det..trots turkosa kjolen där Everlonn Jag är inte så övertygad om att jag gillar idèen med suit+kjol..Möjligen hängselklänningDrömmer
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2010-10-20 10:43:55 följande:
    Ja det var lite skillnad mot min lilla brorsdotter som jag träffade igår, 15 dagar gammal Hjärta

Tur jag inte köpte kläder i present där...vår smak skiljer sig något enormt märker jag, hon fick kolla igenom lite kassar med kläder om hon ville låna något men det var inte mycket som passade i smaken där...och de kassarna var fulla med Molo, småfolk, katvig m.m Men hon gillar mer "diskreta" kläder som hon uttryckte sig (alltså dova trista färger och inte mycket mönster) Grön ful emmaljunga hade hon köpt också Kräks Ja smaken är som baken...hon tyckte säkert Maias kläder var hiskeligt fula igår, Slitna I dig denim-jeans och knallgul småfolktröja med vit/rosa hästar och cerise kantband, jag gillar ju skrikigt och färgglatt så raka motsatsen till "diskret"

Mateo fick inte följa med o träffa kusinen, legat däckad i 40-graders feber och krupphosta nu i flera dagar Nu börjar vintern...
    Uscha då..krya på sig!Hjärta

Angående barnkläder och tycke och smak så tycker i princip alla runt omkring mig att jag är regelrätt komplett galen både vad det gäller kläder,pengar,mängder och tiden som jag lägger på mina ungars kläder
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17