Zvartaliljan skrev 2010-10-20 10:43:55 följande:
Ja det var lite skillnad mot min lilla brorsdotter som jag träffade igår, 15 dagar gammal
Tur jag inte köpte kläder i present där...vår smak skiljer sig något enormt märker jag, hon fick kolla igenom lite kassar med kläder om hon ville låna något men det var inte mycket som passade i smaken där...och de kassarna var fulla med Molo, småfolk, katvig m.m Men hon gillar mer "diskreta" kläder som hon uttryckte sig

(alltså dova trista färger och inte mycket mönster) Grön ful emmaljunga hade hon köpt också

Ja smaken är som baken...hon tyckte säkert Maias kläder var hiskeligt fula igår, Slitna I dig denim-jeans och knallgul småfolktröja med vit/rosa hästar och cerise kantband, jag gillar ju skrikigt och färgglatt så raka motsatsen till "diskret"
Mateo fick inte följa med o träffa kusinen, legat däckad i 40-graders feber och krupphosta nu i flera dagar

Nu börjar vintern...
Uscha då..krya på sig!
Angående barnkläder och tycke och smak så tycker i princip alla runt omkring mig att jag är regelrätt komplett galen både vad det gäller kläder,pengar,mängder och tiden som jag lägger på mina ungars kläder