Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-10-20 15:43:10 följande:
    Jag har rensat duktigt i Lovas garderob- råkade visst ha väldans så många hjälmisar och bibs där..Vi har nog inte använt ens en sedan i våras..Likaså väpnisarDrömmer

Det är såå små saker men lik förbannat väldigt många auktioner*pust*
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2010-10-22 08:46:13 följande:
    God morgon!

SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Snacka om att jag har tre glada barn här i dag. Småttingarna har redan hunnit ut i snön, då jag börjar först kl 11 i dag.
    God morgon!

Vi har åska och ingen snö alls... Köpte du inte ny kamera?

Jag börjar också 11 idag men jag antar att du kommer hem tidigare än mig..som går hem när kunderna går hem,ikväll troligen runt 21
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2010-10-22 08:55:20 följande:
    Härligt! Här var det helt ok, tempen ligger på runt 0 så det hålls nog några timmar till.
    Smultronhjärta skrev 2010-10-22 08:51:44 följande:
    God morgon!

Vi har åska och ingen snö alls... Köpte du inte ny kamera?

Jag börjar också 11 idag men jag antar att du kommer hem tidigare än mig..som går hem när kunderna går hem,ikväll troligen runt 21
    Oj fy 21! Ja jag slutar ju 17, men det är sent för mig som annars jobbar 8.30-14. Men ganska skönt att börja vid 11, då hinner man verkligen vara med barnen en stund.
    Äh det är inte såå farligt..lördagar innebär numera att man får jobba 3 timmars övertid eftersom a l l a tycker att lördag är en bra dag att åka dit tydligen...
    Jag själv hade ärligt åkt hem igen om jag kom dit som en kund en lördagTyst
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2010-10-22 08:57:00 följande:
    Fick ett meil i dag. En som tryckt på köp nu, säger att det blivit fel när hon la bud. Så det blev alltså köp nu istället för bud. Vad gör man? Det kostar ju för mig att lägga ut den igen.
    Du kan kreditera auktionen till Tradera så slipper du den kostnaden- man behöver inte ge negativt för att få kreditera
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2010-10-22 09:08:13 följande:
    Hur krediterar man? För misstag kan ju så klart ske. Jag är inte omöjlig o ger gärna inte negativt.
    www.tradera.com/help/HelpPage.aspx
    ängeln83 skrev 2010-10-22 09:10:53 följande:

Smultronhjärta:

Hur ser måndagar ut på Gekås?
    Vi tänkte ta en tripp snart, sambon är ledig måndagar, antar att måndagar är bättre än helgen ialla fall va?

bättre än helgen men bra vete katten....iaf inte nu på måndag
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-10-24 20:05:15 följande:

Har en 92 till sonen som jag köpte ny.
    Hade en 86 som jag sålde, men så köpte jag en ny...
    Frestade men nej, har ju din body i 74. En stl kanske man kan vara utan finaste puzzel i?
    Vi har body och tröja i stl 80..återstår att se om de kommer att användas med tanke på hur sällan vi använder body/tröjaDrömmer Men de är föör fina för att jag ska kunna skiljas ifrån dem ännu iaf
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17