God morgon alla tjockisar ;D 
Har jobbat i natt och lyckats sova hela typ.. 2.5 timmar. BRA JOBBAT ANNA. Som tur e har  vi det lugnt på jobbet, oftast, så man kan ligga o slumra där. Har två nätter till framför mig, sen e jag ledig en vecka =) Ska bli skönt. Var lite orolig att jag inte skulle kunna jobba hela helgen pga mina sammandragningar o så, men det har funkat bra. Ska till BM på torsdag nästa vecka får se vad hon säger då =)
Är det fler som börjar "boa"? Jag vill få ordning nu, jag vill få in byrån vi ska ha i sovrummet o jag vill köpa bebiskläder, få bort databordet så det iaf finns plats för spjälsäng o skötbord, även om den inte åker upp än på länge =)
Vet inte om det är hormoner o så som gör det, eller om det är för att det var denna vecka min dotter tänkte titta ut när jag vänta henne. Då åkte jag in med sammandragningar varannan minut i v 25+, inte såå kul.. 
Nu vill jag städa o dona, även om jag inte har sååå mkt ork. Beställa vagn vill jag också göra, har lite mailkontakt med två butiker i england, en billigare än den andra, men får väl se, den dyrare har verkligen superbra service o så... 
Nä, nu ska jag försöka slita man och dotter ifrån Dj-mixandet så vi får nått gjort idag!