December Bebis 2010 :)
Jag vägde 29kg när jag gick i trean, så.......=)
Ta då en som man kan vända!
Ikväll var jag på POMP de LUX visning, jätte mysiga kläder!!!
Åhhh jag hatar att gå i ovisshet....vet fortf inte om jag kan börja plugga igen ele måste hoppa av & börja söka jobb...är svårt att söka jobb nu så långt innan med kan jag tycka....stör mej att jag inte tänkt så här långt framåt!
Nemi sover mycket på dagarna nu, äter sådär...hoppas hennes förkylning släpper snart
Hoppas även ett par tänder kan komma nu när hon ändå är grinig så jag kan få tillbaka min goa bebis!!!! Hon har haft det jobbigt i 5 veckor nu med både det ena & det andra.....
Mysmamma70 skrev 2011-09-07 22:28:32 följande:Här trilskas det oxå lite, men beror säkert på förkylningen, men gröt vill hon knappt äta längre! Hon får både vår mat & burkmat, ska testa det ångkokta med!
Här både äts det för lite & sovs för lite! På dagarna sover hon bra ute, men nätterna är inget vidare även om det börjar bli bättre, igår sov hon från 20 till 21.30, sen var hon helt igentäppt så det fick sugas lite & nya näsdroppar, sen somnade hon om tätt tätt intill mej & sov till 04 ca, åt lite välling & somnade om till 07, så det var en bra natt om man jämför med tidigare, men sonen vaknar mellan 06-07 numera så det är inte heller så kul!
Nemi sover ofta bort sina mellanmål
hon äter gröt ele välling och macka till frukost sen sover hon hela fm så då är nästa mål lunch, 2/3 burkmat ele vår mat + frukt. Sen somnar hon igen mellan 14-15 & vaknar vid 16-17, då känns det försent att ge mellanmål eftersom vi äter vid 17-18 & sen välling 19-20. 4 mål känns för lite, fast iofs tar hon ofta igen lite på natten med en extra välling men ändå. Får kanske se efter förkylningen om hon sover lika mycket.
BVC med sonen idag, 14,8kg & 93 lång
2,5 år! Klarade testet utmärkt!
Hoppas på fina plus för er tjejer!!!
Nemi är fortf super förkyld & gnällig, vaknar mycket på nätterna!!! 2 veckor snart!!!!
Just nu sitter jag & väntar på att akuten ska ringa upp, ringde för en timme sen
vi åkte in med sonen idag pga feber & magont....fick åka hem vid halv nio, när vi var hemma ringde de igen vid 21.10 ca för att säga att vi skulle åka in igen om han fick hög feber (över 38,5) ele mer ont i magen...de var rädda för blindtarmen ele så är körtlarna svullna som då trycker mot tarmen så då kan det göra ont...nu hade han 39,2!!! & tar sej för magen...
Men han hatar att vara där, tillslut idag sa han att det var borta & vi skulle åka hem, de fick inte undersöka ele ta prover ingenting
han får typ panik! Men man såg att han inte mådde bra, hemma grät han av smärta, där sa han knappt nånting....stängde verkligen av allt...usch, inte roligt....men nu sover han & hade 38,8 i temp. Så nu vet jag inte hur vi ska göra...kommer juh inte förlåta sej själv om det händer nått....
Nu ringer vi igen...
Hej tjejer!
Sonen mår helt okej ikväll, satt på akuten hela fm...förmodligen var det körtlarna som svullnat i magen...Men nu verkar det gå åt rätt håll..
Just nu kan jag inte säga hur mycket lillan äter då hon är förkyld så det är sisådär....
Men så här kan det se ut
8 tiden gröt ( som man får trilska i henne), smörgås
12 tiden 2/3 burkmat, 1/2 fruktburk
16 tiden frukt, nått rån ele macka
17.30 tiden vår mat ele 2/3 burkmat
19.30 tiden 210ml välling
Nån gång under natten blir det oftast en flaska välling till.
Imorgon börjar jag träna minst ett pass i veckan
hahaha får se hur man mår imorgon kväll!
Ne visst är det märkligt att det inte funkar för ett visst par tillsammans men med andra funkar det!
Tycker oxå det är sjukt att man ska behöva betala så mycket pengar för att få ett mirakel, klart det är värt det, men nått sånt borde ändå vara gratis...
Nu har jag gjort mitt första träningspass, mycket skönt men var rätt jobbigt
Ett coreinspirerat pass, tränade precis det jag behöver träna
Mannen tjurar lite dock för han tycker han blir själv så mycket på kvällarna, måndagar har stora tjejan gympa, tisdagar tränar jag, torsdagar har hon dans & jag tränar...Men när dotterna har sina aktiviteter har han ändå bara 2 barn hemma, + att han behöver inte lägga alla själv mer än när jag är iväg på träning....han tycker Nova ska ta bort en av sina aktiviteter, hon är 5. Hon tycker båda är jätte roligt så jag tycker hon ska få fortsätta....
Imorgon ska lillan & jag till en kompis som har en 7 månaders flicka så det ska bli kul ![]()